Na lang zoeken naar een geschikte vakantiezwever heb ik voor de Paoli gekozen. Ik maak hem niet te groot....1,70-1,90 meter. Ook wil ik er een extra tussenstuk in kunnen plaatsen waarop een brushless staat. Begin met wat foto's
Goeie keus . Weet niet wat het efficientste is, van het begin af aan bouwen met washout erin of de rolroeren omdraaien. Google ook es op de Yoda, ook een hele mooie vliegende vleugel.
Hoe gaat het met de bouw van deze Paoli? Ik begin me langzamerhand te interesseren voor hetzij een Yoda hetzij een Paoli, de Paoli schijnt weliswaar nog wat uitwerking nodig te hebben, maar het principe met die verwisselde vleugeltippen als ailerons spreekt me aan... Bart
Doe de Yoda maar. Deze paoli ligt in de bak nadat hij in vlucht 2 crashte. :help: Ik weet nu ook waarom die fransen die op de site hun paoli showen zo moeilijk kijken.
Nou ja, er zijn naar ik begrijp wel wat probleempjes, turbulatoren aangebracht die deels wel en deels niet werken, kortom moeilijk. Maar, jij vond 'm waarschijnlijk ook net nog een streepje mooier dan de Yoda, net als ik... Bart NB- een andere overweging is dat ik nog geen gemotoriseerde Paoli heb gezien, en het is hier nogal vlak, ik wil er een brushless in....
Nou ja, ik heb op die Paoli site wel begrepen dat turbulatoren wel een deel van de problemen oplosten, maar weer nieuwe problemen creƫerden...