Catwoman
Vriend van modelbouwforum.nl
Hallo Allemaal.
Onlangs een tweede hands dieplader op de kop kunnen tikken,met het doel om iets voor achter mijn truck te hebben om mee te kunnen rijden.
Hier ga ik naast mijn andere projecten aan werken,eerste doel is om het rijdend te krijgen, daarna de rest.
De dieplader gaat verbouwd worden tot een Nooteboom 4-as semi-dieplader.
....Zo zag het model eruit na aanschaf.....
...er zitten al Schulz stuurassen onder....
...en dit moet het gaan worden uiteindelijk.....
...de techniek in de oplegger gaat bestaan uit stuurbare assen,steunpoten, hydraulische opritten en natuurlijk alle verlichting inclusief breedte borden....
...de oplegger was veel te breed t.o.v. mijn truck, dus eerst alle hout verwijderd,en daarna de laadvloer op de juiste breedte gemaakt,hier zie je aan de achterzijde het verschil al....
...ook zie je hier dat de wielen veel te ver naar binnen staan...
...de witte streep boven de wielen geeft de nieuwe breedte aan....
...en zo ziet het eruit na alles op maat gemaakt te hebben...
Groetjes, Charlotte.
Onlangs een tweede hands dieplader op de kop kunnen tikken,met het doel om iets voor achter mijn truck te hebben om mee te kunnen rijden.
Hier ga ik naast mijn andere projecten aan werken,eerste doel is om het rijdend te krijgen, daarna de rest.
De dieplader gaat verbouwd worden tot een Nooteboom 4-as semi-dieplader.
....Zo zag het model eruit na aanschaf.....
...er zitten al Schulz stuurassen onder....
...en dit moet het gaan worden uiteindelijk.....
...de techniek in de oplegger gaat bestaan uit stuurbare assen,steunpoten, hydraulische opritten en natuurlijk alle verlichting inclusief breedte borden....
...de oplegger was veel te breed t.o.v. mijn truck, dus eerst alle hout verwijderd,en daarna de laadvloer op de juiste breedte gemaakt,hier zie je aan de achterzijde het verschil al....
...ook zie je hier dat de wielen veel te ver naar binnen staan...
...de witte streep boven de wielen geeft de nieuwe breedte aan....
...en zo ziet het eruit na alles op maat gemaakt te hebben...
Groetjes, Charlotte.