Beste forumleden, Jaren geleden heb ik een Laser Ibis gehad en met veel plezier gebouwd en gevlogen. Daarna heb ik een retro Taxi in elkaar mogen zetten en heel veel plezier van gehad. Ik zoek nu een bouwkit voor een starters vliegtuig op nitro. Ik heb al wat rondgekeken maar zie vooral RTF modellen. Omdat ik het bouwen van het vliegtuig 75% vd lol vind wil ik echt zelf mijn vliegtuig in elkaar zetten. Welke kits raden jullie mij aan om naar te kijken? Dank Robert
Ligt er ook maar net aan wat je mooi vind en of je er mee gaat vliegen, bij de betere modelbouwzaken staan nog genoeg bouwkits en er zijn een aantal aanbieders van frees / laser bouwkits
Ik vind vliegen met een trainer of rustig model laagvleugel het prettigst. Zelf vlieg ik helies en sporadisch een trainer. Qua bouwen vind ik vanaf de bodem opbouwen het leukste.
Of van tekening bouwen, vg mij staat ie op outerzone. Onze club heeft m ooit als project gedaan, maar vg mij hebben ze m toen zelf gesneden
Ik denk dat robert een bouwdoos zoekt en niet van tekening wil bouwen.. Kijk eens naar de fourstar 40 of 60, de Spacewalker is ook een leuk model om te bouwen En kijk ook eens naar de Challenger sport en RV-4 dit zijn ook erg leuke toestellen Keuze genoeg