Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Danny.
Wanneer komen die schroefassen nu eens, ik zou mijn model graag voor de
winter willen spuiten, maar dan moet de romp wel af zijn.
Zo jongens en meisje,
Paul is eindelijk klaar met zijn huis van binnen en buiten te schilderen, nog een beetje de tuin bijwerken (niet te veel vanwege de kouw) en klaar. Dus vandaag weer alle spullen gepakt van onze gemeenschappelijke hobby en weer aan het lijmen en schuren geslagen. Ik heb jullie wel zo'n beetje gevolgt en ik loop een stuk achter.
Hallo Bismarckbouwers,
Ik heb nog een vraagje over het schilderwerk:
De jol is geschilderd met verf op waterbasis (Model color van Vallejo) en is verdund met water(1:1). Ik heb de verf 24 uur laten drogen.
Ik heb nu volgens de bouwbeschrijving met afplakband de jol afgeplakt om de onderkant zwart te verven.
Bij het los trekken van het afplakband beschadigd de grijze verf.
Wat doe ik verkeerd? Is de verf teveel verdund of heb ik te weinig geduld en moet de verf langer drogen?
Ik kijk uit naar jullie antwoord,
Carl
Hallo Bismarckbouwers,
De jol is geschilderd met verf op waterbasis (Model color van Vallejo) en is verdund met water(1:1). Ik heb de verf 24 uur laten drogen.
Ik heb nu volgens de bouwbeschrijving met afplakband de jol afgeplakt om de onderkant zwart te verven.
Wat doe ik verkeerd? Is de verf teveel verdund of heb ik te weinig geduld en moet de verf langer drogen?
Carl
Hallo Bismarckbouwers,
Carl
Christine.
Een tijdje geleden vroeg je om de exacte plaatsen van de torens, ben je
daar al achter, of wil je dat nog steeds.
Ondertussen weet ik die hardlijn, dus als je wilt kan ik je die doorgeven.
Bedankt allemaal voor de reacties!!
@LeoS,
Die primer van Vallejo is die er ook voor de kwast? Want spuitbussen en airbruch is verboden door mijn vrouw
Met vriendelijke groet aan alle,
Carl
Bocdan,
Vraagje,messing onderdelen kan je die nu allemaal wel al in de primer zetten,want de kleur woord er niet mooier op,en krijg je dan geen problemen als er naderhand nog wat op geplakt moet worden.
Groet,
Skip.