Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Biglift woog 7,5 kilo met de 26cc MVVS. Perfect met Huckepack en voor het slepen van 3 meter zwevers.
Later ging ik naar 35cc en 43cc voor steeds zwaarder werk. Het gewicht ging naar 8,5 kilo, en de sleep werd steeds onrustiger door het grote motorkoppel, wat eigenlijk voor de BL te veel werd. Vandaar de uitvergrootte versie die nu in jouw bezit is.
Een mooi stukje werk wat je daar geleverd hebt.
Dank u voor dit mooie compliment Pé. Deze weegt nog net geen 6,5 kg (zonder benzine). Deze motor past perfect bij deze kist! Misschien nog een keer een tuned uitlaat eronder?
Jouw grote versie ben ik zeker van plan af te bouwen, maar daar gaat nog weer een paar euro aan motor en apparatuur in, dus dat gaat nog een tijd duren. De grote versie, moet daar een 43 cc op of groter? Als het dan zo ver is, meld ik me bij je voor de motor. (moet ik wel een grotere auto hebben, normale station of zo, want deze past maar nét in de jetta)
Groet Hendrik
Big Lift nu mét knipperend rood ledje op z'n rug van de SM-Modellbau Zündschalter en MVVS- en Vintage glider Group stickers. Hij wordt steeds mooier![]()
Ik heb mijn MPX3030 met Jeti 2.4 module uitgerust, maar de 3030 geeft maar 9 kanalen af.