Ja, dat viel mij ook op. Op sommige plekken zitten mooie breekpunten. Na de ''crasch'' lag de linker vleugel er helemaal af. Is ook niet gek met 6,3 kg schoon aan de haak, maar er zat ook bijna 1 kg brandstof in.
Hierboven is dus te zien dat de schade aan de vleugel zeer beperkt is. Dit komt doordat er niet al te zware haken in de vleugel wortelribben gedraaid zijn (die met een elastiek of in mijn geval met een tirep (ik weet dat het niet goed geschreven is!) de vleugels bij elkaar houdt). De haak is door de klap verbogen zodat de tirep losgeschoten is. Handig, want als de haak dikker was, was er waarschijnlijk meer kapot geweest. Nu is de romp nog helemaal in orde.
Hieronder is de kromgebogen haak te zien.

Hierboven is dus te zien dat de schade aan de vleugel zeer beperkt is. Dit komt doordat er niet al te zware haken in de vleugel wortelribben gedraaid zijn (die met een elastiek of in mijn geval met een tirep (ik weet dat het niet goed geschreven is!) de vleugels bij elkaar houdt). De haak is door de klap verbogen zodat de tirep losgeschoten is. Handig, want als de haak dikker was, was er waarschijnlijk meer kapot geweest. Nu is de romp nog helemaal in orde.
Hieronder is de kromgebogen haak te zien.
