Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi allen,
Metalgear servo's en niet gelockt, puntje voor verbetering....
Al met al een leuke kist, zal er nog een sleephaak opzetten. Kan dat met een metalen pen of beter iets anders te gebruiken?
Mathijs
Ik heb met een zwever een keer een hele middag met één rolroer gevlogen. Kwam er tijdens het afbreken pas achter dat het stekkertje er nog niet in zat. Ook niks van gemerkt......
Hendrik heb jij op jouw zender een flap functie zitten? Je zou deze dan omhoog kunnen sturen zodat jouw Big Lift op de grond blijft staan tijdens de taxi. (met dat idee werd ik vanmorgen wakker, erg he?)
Net als sommige andere bijzonder aangename bezigheden in dit leven kun je het slepen maar op één manier leren: veel doenFilmje.... Ik weet niet hoe ik hier van moet leren... het gaat allemaal zo smoooooth. Zie geen 'fauwten'![]()
Pé, ik zou het leuk vinden als jij een keer onze kant op komt, of wij een jouw kant op? Misschien een keer in Boxmeer?
Laat maar wat weten.
de koffie misschien....?
Douglas als de narcose helemáál is uitgewerkt even wat omhoog scrollen tot 26 en 27 maart![]()