Brandstof per post, wie?

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Anonymous, 13 nov 2003.

1. Anonymous

Anonymous Guest

Yo medescheurders :D

Ik dreig door mijn voorraad brandstof (Tornado) heen te raken. Ik heb mijn hele handel bij PKracing gekocht en ben daar trouwe klant, maar door 1 of andere veiligheidsmaatregel mag hij geen brandstof meer per post versturen (wat eerder dit jaar nog wel kon). Nou ben ik nergens te beroerd voor maar om nou van Zaanstad, waar ik woon naar Dordrecht te karren voor een blikkie brandstof gaat wel erg ver. Wie weet hier in de buurt een tent die het verkoopt? Ik heb al op het net gekeken maar eigenlijk niets gevonden, of ze verkopen geen Tornado....ik neem aan dat door die nieuwe maatregel niemand meer brandstof per post mag verzenden dus dat valt ook al af.... :cry:

Alvast bedankt !

2. MobFigure

MobFigure Guest

dan koop je toch gelijk veel in.
    Of zijn er geen rc winkels bij jou in de winkel?

3. Anonymous

Anonymous Guest

Nee, er zijn geen rc-winkels in Zaanstad, het "leeft" hier schijnbaar niet ofzo.... :evil:

4. MobFigure

MobFigure Guest

ook niet in steden om je heen dan? voor die paar euro duurder hoef je niet naar dordt te rijden.

5. Anonymous

Anonymous Guest

Misschien MuCo in Amsterdam of Alkmaar....maar het is me niet duidelijk of ze Tornado verkopen, misschien heb ik niet goed genoeg gezocht en is mijn vraag overbodig....maar goed, de eerste is gepost ! :lol:

6. Hoofddorp.

7. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Zelf een flinke voorraad mengen?

8. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    ik zou niet zelf gaan mengen als je daar geen ervaring mee hebt. Kan anders een dure hobby worden, omdat je het verkeerde mengsel gebruikt :).

9. TnT nelis

TnT nelis Guest

maar moet het dan perse tornado zijn want ik heb toch vaak gehoort dat ze niet zo blij zijn met tornado te weinig olie ofso.

10. DavidD

DavidD Guest

Muco heeft in de catalogus gewoon Tornado staan dus ik denk dat ze dat wel verkopen en ze zitten (oa) in Hoorn en Amsterdam da's dus redelijk in de buurt dacht ik.in hun prijslijst van 1-2002 staat 5 liter 16% voor €36.95 dus....

11. Anonymous

Anonymous Guest

Okee jongens, bedankt voor de tips...dus toch muco, niet goed gezocht. Trouwens, ik ben al sinds begin jaren 80 met deze dingen bezig (heb nog een hele leuke klassieker van 20 jaar oud staan, heel bijzonder met een Veco.19 motor) en ik HEB zelf ooit mijn brandstof gemengd, maar met Tornado heb ik persoonlijk goede ervaringen en dan blijf ik daar het liefste bij.

Bedankt voor de hulp!!

12. Paul Tupker

Paul Tupker Guest

Veco 19 is nog een ouderwetse motor met gelapte en gehoonde Cil/zuigercombinatie, die toch, voor een redelijke levensduur 25% olie nodig heeft. Ik raad Tornado met zij lage oliepercentages, die men trouwens ook nog geheim houdt, ten sterkste af

13. Dirk

Dirk Forum veteraan

Lid geworden:
    30 aug 2002
    Branstof (en andere "gevaarlijke" producten) per post heeft nooit gemogen ... als ze het vroeger wel deden was het ilegaal, door strengere controles tegenwoordig zullen ze wel betrapt zijn .... officieel moet dat met speciaal transport !!! (€€€€€€€€€€€€ :-( ) ..

14. Anonymous

Anonymous Guest

Klopt, het was ook zeer zeker niet de bedoeling de Veco op Tornado te laten draaien.... :wink:

15. Anonymous

Anonymous Guest

Vond het al vreemd dat het zomaar kon.....maar wel handig!

16. P@trick

P@trick Guest

ik ben nu een beetje te lui om te lezen maar bij muco en qaurtel in amsterdam kan je goed terecht voor tornado ik weet dus niet of dit al gezegt is.

17. MobFigure

MobFigure Guest

was dus al gezegd ja

Deel Deze Pagina