Ik heb deze week twee nieuwe motoren in mn autos gezet. In de savage xl flux is een leopard 4082 gegaan en in mn summit 1/16 een xerun 13.5t nu hebben deze motoren beide ventilatiegaten De xerun in de can en de leopard aan de voor en achterzijde. Ik rijd veel in het zand. Op strand ed. Nu vroeg ik mij af zou ik deze gaten af moeten plakken of juist niet. Ik begrijp dat ze dan warmer worden maar dat kan ik in de gaten houden. Volop zand happen lijkt mij ook niet veel. Maar bij een 2wd zit die xerun tussen de achterwielen. Dan krijgt hij nog meer zand voor zn kiezen. Zodoende mijn vraag. Wel of niet bedekken?.
ik weet er niet veel van zo maar als je je toch zorgen maakt kan je een outerwears filter er overheen doen. blijft luchtig en waterdicht.
dat spul waar t van gemaakt is is toch echt waterdicht Outwears for RC- Water/ Snow Resistance with NO WARRANTY VOID and MAX AIRFLOW - YouTube droog!
Ja idd ik heb zon hoes gehad op mn slash 4x4 maar hij stoot idd water af maar is zeker niet waterdicht.
waarom zou het waterdicht moeten zijn, als het het zand tegenhoud is het tcoh goed je gaat toch niet in water rijden met je auto
kan je dat eigenlijk zelf maken ergens van? en nog een zand gerelateerd vraagje, van wat voor materiaal worden de hoesjes voor schokbrekers gemaakt?