Brushless (No Nitro) wedstrijden in Utrecht bij RACO2000 Pistocup 2014 (3e en tevens laatste wedstij

Wie wil er weer meedoen met de open club wedstijd van RACO2000. Dit is een wedstijddag waar zowel Bigscale off-road, Nitro en Electro 1/8 wordt gereden.
De wedstijd is op een brede off-road baan op kunstgras met niet al te lastige jumps of bochten. Door de wedstrijdleiding kan er een transponder worden uitgegeven. Er is een oefendag op de zaterdag voorafgaand. Maar vaker oefenen op dit circuit kan natuurlijk ook in het weekend. Kantine heeft diverse snacks en er zijn overdekte sleutelplaatsen met stroom voorzieningen en licht.
Op moment van het schrijven van deze oproep zijn er nog niet veel electro rijders ingeschreven.

Wedstrijddagen: weekend 5 en 6 april 2014 / weekend 5 en 6 juli 2014 / weekend 27 en 28 september 2014

Vorig jaar in oktober is er een MBF lid er met een zeer grote beker naar huis gegaan. Deze zal hij dit jaar gaan verdedigen.

Zijn er vragen en/of opmerkingen? Ik verneem ze graag.

Oja vergeten..... Meedoen en FUN zijn de belangrijke zaken voor deze racedagen!

Edit: ik was nog iets vergeten te vermelden: inschrijfgeld is 10 euro voor niet-leden.

En natuurlijk de zenuwen een paar minuten voor de finale! Handen trilvrij? :razz:

Greetz Ivar

Inschrijven Link:

MyRCM

Laatst bewerkt door een moderator:
Is die dan 6 april? Ik dacht een weekend eerder! Wellicht wordt er ook nog op RACO gereden tijdens de Truggycup. Mooie kans om te trainen. Bovendien door veel wedstrijden te rijden dan leer je pas echt de fijne kneepjes.

Laatst bewerkt:
Zijn er inderdaad zo weing liefhebbers voor deze mooie wedstijden?
@ Bryan, kom jij de titel nog verdedigen denk je? Of ga ik de beker echt zo makkelijk verdienen dit jaar? ;-)

Haha, ja ik zal hem trouwens binnenkort even terugbrengen

Hij is van jou tot de 3e pistoncup wordt verreden! Je hebt hem verdiend.

Maar eerder inleveren kan ook natuurlijk. Neem ik hem bv wanneer ik in Purmerend ben of voor werk in Zaandam. Komt goed!

oja dat is ook prima! misschien dat mike en ik binnenkort nog even naar raco komen om te rijden dus we moeten maar even kijken hoe en wat

6 April ben ik er ook, hoogstwaarschijnlijk, maar durf het nog niet 100% zeker te beloven.
Het zou ook nog kunnen dat er die dag een Open Clubwedstrijd is op Mach-One-Helmond, dus dan ga ik daar naartoe.

6 April ben ik er ook, hoogstwaarschijnlijk, maar durf het nog niet 100% zeker te beloven.
Het zou ook nog kunnen dat er die dag een Open Clubwedstrijd is op Mach-One-Helmond, dus dan ga ik daar naartoe.

Ik zie de inschrijving wel komen.... hahaha

Inmiddels weer 1 nieuwe inschrijving voor de electroklasse!

Ja, ik zit er nu ook bij!! Heb er erg veel zin in. Wel nog even mijn vriend meekrijgen, maar dat moet wel lukken ;)

Ja, ik zit er nu ook bij!! Heb er erg veel zin in. Wel nog even mijn vriend meekrijgen, maar dat moet wel lukken ;)

Zou leuk zijn als je vriend ook mee kon komen. Het is nog niet echt druk met inschrijven terwijl het weer al zo lekker is. Ik heb zelfs al getraind op de buitenbaan! :p

Back