cen fun factor 4wd goede keus

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik ben aan het sparen voor een fun factor monstertruk mt 2wd maar is dit wel een goede auto.ik heb wel een paar filmpjes gezien.waar die harde klapen goed kon opvangen.maar nou voor mij het belangrijkst kan hij ook door een laag sneeuw rijden.gaat er dan niks roesten.en hoe waterdicht is die auto nou eigenlijk.want in een filmpje rijd hij ook door een plas van 2 meter lang.kan dat veel kwaad.e hoe hard gaaat die eigenlijk 60-70 :?: als hij maar min 50 gaat is het goed

maar ik hoor het wel.moet toch nog ff doorsparen maja heb ik weer wat te doen.moet zolang dan nog maar ff door met mijn corally c4 elektro.

mvg.timothy janssen hier een link[/url]

Over wat voor Fun Factor hebben we het eigenlijk? Een 4WD buggy zal het in het terrein beter doen dan een 2WD, een monstertruck gaat natuurlijk beter off-road dan een rallywagen. Toch zijn al deze versies mogelijk als Fun Factor.

Topsnelheid is ook maar betrekkelijk, 60 á 70 km/u klinkt natuurlijk leuk maar als je onervaren bent met dit soort auto's is het al gauw te snel, zeker off road, en gaat het al gauw geld aan reserveonderdelen kosten. Ongeacht het merk auto.

Jouw vraag of de Fun Factor auto's roesten als ze nat worden is niet relevant. Elke RC auto gaat roesten als je hem na gebruik nat wegzet. Dus als je er mee door sneeuw of andere nattigheid hebt gereden, is het belangrijk dat je de auto na het rijden goed schoon en droog maakt. Dit geld overigens voor elk merk.

Zorg er in elk geval voor dat je alle electrische onderdelen (ontvanger, accu, enz) goed hebt ingepakt zodat deze niet nat kunnen worden en hou er rekening mee dat je niet bezig bent met een boot... :wink:

Groeten,

Marcel.

Ik heb de fun faktor rally.
Hij doet het goed.
Alleen in begin probleem gehad met de motor (en beginnersfouten).
Pistonpen in de cilinderwand. Alles goed opgelost door winkelier.
Nu rijdt hij als een tierelier.

Probeer water te vermijden, het is tenslotte geen boot. Mocht ie onverhoopt toch nat worden is het goed schoon en droogmaken daarna wel een vereiste (wacht er ook niet te lang mee, voor je het weet zijn je lagers verroest en mag je er nieuwe in zetten)...

De FunFactor van Cen is een leuke auto, heb zelf een TR4 gehad (onroad!), later een Genesis (offroad)... met de laatste heb ik veel lol gehad. De FF is vrij stevig en als je er normaal mee omgaat gata er weinig aan stuk... uiteraard bij veel jumpen e.d. heb je meer kans op schade...

1 tip: als je gaat vliegen, laat dan het gas los, want als je met het gas erop neerkomt kan je snel je differentieel repararen...

Mari zei:
Probeer water te vermijden, het is tenslotte geen boot. Mocht ie onverhoopt toch nat worden is het goed schoon en droogmaken daarna wel een vereiste (wacht er ook niet te lang mee, voor je het weet zijn je lagers verroest en mag je er nieuwe in zetten)...

De FunFactor van Cen is een leuke auto, heb zelf een TR4 gehad (onroad!), later een Genesis (offroad)... met de laatste heb ik veel lol gehad. De even is vrij stevig en als je er normaal mee omgaat gata er weinig aan stuk... uiteraard bij veel jumpen e.d. heb je meer kans op schade...

1 tip: als je gaat vliegen, laat dan het gas los, want als je met het gas erop neerkomt kan je snel je differentieel repararen...
maar ik wil denk toch de 2wd die is goedkoper maar merk je veel verschil met het rijden maar dus zou ik als ik hem daarna goed droogmaak er wel mee door de sneeuw kunnen raggen.en als je door zand hebt gereden moet je em dan altijs meteen schoonmaken of kun je het ook de volgende dag doen

psygho zei:
Je kan wel een dag wachten, maar hier geld wel, hoe eerder, hoe beter.
oke maar ik weet nu echt wat ik wil ik ga voor de hpi mt2 stdium truck

Back