club

Grondverzetmachine's

Als je eens de moeite neemt een modelbouw gebeuren te bezoeken,of hier op het forum de foto's bekijkt van evenementen,zal je zien dat bij de meeste vereenigingen hiermede wordt gewerkt.
vr.gr.Adrie

hallo
echt clubs met enkel grondverzet ken ik niet,
maar wel met modeltruckclubs met leden die grondverzet hebben,
ik bemmel daar was genoeg grondverzet te zien,
misschien dat u de deelnemerslijst van de bemmelshow ergens kunt bekijken voor de deelgenomen clubs,
mvg markioo

grontverzet

Beste Motormuis,

Bij ons in de vereniging zijn er wel degelijk leden met grondverzet modellen, die tijdens de demonstraties helemaal los gaan met hun machines. ik ben er zelf ook één van. En zit ook redelijk in de buurt van haarlem. kijk maar eens rond op onze website van de vereniging www.mbvw.nl en dan even naar het foto archief. daar kan je rond kijken wat er binnen onze vereniging allemaal tijdens een demonstratie gebeurt. veel plezier .

Groetjes Patrick Brandon

Hoi Markioo
Daar heb ik wat aan ,ik wilde weten of er club,s waren ( zijn) met uitsluitend grondverzet
machine,s ,daar ik een shovel heb gekocht ,en in de toekomst wil ik nog een dumper kopen
Wil een van dat tank gedoe af ,dat gesleep met die dingen word me teveel.
Een truck met tank en daarbij een paar grondverzet machine,s is genoeg ,daar ik ook nog met schepen bezig ben
mvg
motormuis

Hoi Patrick
Modelbouw vereniging Wassenaar is een bekende van mij ,ben er zo,n 25 a 30 jaar geleden
nog eens een blauwe maandag lid van geweest ,woonde toen In Katwijk ,maar door verhuizing naar Haarlem kwam daar een eind aan ,de shovel die ik gekocht heb komt uit
Scheveningen
Ben nu lid van de NZH modelbouwclub ,en derhalve zullen we elkaar nog wel eens tegenkomen
Bedankt voor je reactie
mvg motormuis

Hoi Motormuis,

Bijna alle grote vrachtwagenclubs in Nederland hebben leden uit het hele land.

Die zien elkaar dan op de DEMO's.

Een enkele club, zoals Papendrecht heeft een clubhuis waar je terecht kan op wekelijkse basis, maar ook daar zijn leden die daar nooit of bijna nooit komen.

De volgende clubs hebben allemaal grondverzet en nemen leden uit heel het land aan:

Index* Modelltruckers
Minitruckers Schaal 1:16
Modelbouwvereniging Papendrecht
Welkom bij BEMOC RC modelvrachtwagens 1:16

Als ik nog clubs vergeet, mijn excuses

Back