Nou het gaat er van komen. De in mijn verzameldraad gebouwde XG waarvan ik de onderdelen heb laten printen in china. Welke onderdelen. Aan de ene kant. Heel weinig nabewerking nodig hebben. Aan de andere kant. Gevoelig zijn voor temperatuur. Nu zie ik persoonlijk en misschien ben ik een van de weinige niet zo'n probleem in nabewerken. Maar als het ding kromtrekt. Ben ik daar best ziek van. En je kan denken dat gebeurt niet. Maar van die ene die ik heb laten printen zit geen onderdeel meer aan dat niet krom is.
Dus ik print m zelf. In petg. Ook in de XG uitvoering. Deze keer probeer ik ook de aandrijflijn en besturing werkend te krijgen. De eerste foto's die ik ga plaatsen zijn van de ontmanteling van de huidige truck. Hiervan zullen de chassisbalken. De vooras met ophanging en de achterasophanging hergebruikt gaan worden. Misschien nog de beugels voor de zijafscherming en de achterspatborden. Maar de zijafscherming is veranderd. En de spatborden ook.
Streven 20 september dit jaar ongespoten op tafel in het DAF museum.
Dus ik print m zelf. In petg. Ook in de XG uitvoering. Deze keer probeer ik ook de aandrijflijn en besturing werkend te krijgen. De eerste foto's die ik ga plaatsen zijn van de ontmanteling van de huidige truck. Hiervan zullen de chassisbalken. De vooras met ophanging en de achterasophanging hergebruikt gaan worden. Misschien nog de beugels voor de zijafscherming en de achterspatborden. Maar de zijafscherming is veranderd. En de spatborden ook.
Streven 20 september dit jaar ongespoten op tafel in het DAF museum.