Das QR macht mir grade nich wirklich Spass. Die normale Haube hat sich glatt ein ganz wenig verzogen, gestern Abend passte noch alles, heute is 0,5 mm spalt :-( bin ich nicht so wirklich zufrieden mit. Dann habe ich die FPV Haube komplettiert das längere Kabel ist an Kamera und Sender sehr weich und im Kabel selbst steifer, ob das dauerfest ist ist fraglich sonst muss es irgendwann ersetzt werden. Naja mal sehn wie es weiter geht…
Ik geniet momenteel niet echt van de QR. De normale kap is behoorlijk kromgetrokken, gisteravond was alles in orde, vandaag zit er een opening van 0,5 mm :-( Ik ben er niet echt blij mee. Daarna heb ik de FPV-kap voltooid, de langere kabel is op de camera aangesloten en zender heel zacht en stijver in de kabel zelf, het is de vraag of deze duurzaam is anders zal hij ooit vervangen moeten worden.. Nou maar eens kijken hoe dat gaat...
Ik geniet momenteel niet echt van de QR. De normale kap is behoorlijk kromgetrokken, gisteravond was alles in orde, vandaag zit er een opening van 0,5 mm :-( Ik ben er niet echt blij mee. Daarna heb ik de FPV-kap voltooid, de langere kabel is op de camera aangesloten en zender heel zacht en stijver in de kabel zelf, het is de vraag of deze duurzaam is anders zal hij ooit vervangen moeten worden.. Nou maar eens kijken hoe dat gaat...