Even een draadje openen om te zien of ik op de goede weg ben... Ik ga een Hobby King SK450 in Dead Cat versie maken. Nu begrijp ik dat de de plaatsing van de voorste motoren een probleem is voor de flightcontrollers die niet flexibel zijn in het progammeren van motor/kanaal-waarden. Hierdoor zouden de DJI-Naza controllers niet/minder geschikt zijn voor een Dead Cat vorm. Niet zuiver vliegen, wiebelen in de bochten en bij het dalen en niet recht omhoog willen stijgen. Klopt dit? Het Hobby King KK2.0 en 2.1 bordje is wel geschikt, maar ondersteund geen GPS en ik zou wel graag een return to home functie hebben. Klopt dit. Zoals ik het nu kan overzien is dan het MultiiWii Pro bordje met Gps wel passend. Kanalen vrij programeerbaar en return to home mogelijk. Klopt dit? Zijn er nog alternatieven? THX!
Ik heb ook een soort deadcat kit. Alleen dan van foxtech elf480 deze vlieg ik met de naza v2 en hij vliegt gewoon goed. Ook geen problemen gehad met afstellen.
Als je naar dat filmpje kijkt op youtube om het KK bordje werkend te krijgen toch aardig wat gedoe met die dead cat B6m49Cw3OFU[/media] Quadcopter KK board setup guide - YouTube Dit bordje zou moeten werken denk ik, met GPS module. MultiWii PRO Flight Controller w/MTK GPS Module
Ik heb een naza deadcat... hij is niet helemaal perfect af te stellen met de deadcat yaw probleen blijft bestaan.. kk2.1 kan je dat er uit stionen maar bij naza niet. Zover ik heb gelezen ik ondervind vrij weinig problemen verder alleen moet je rustig met yawe beginnen en rustig uitsturen.
Haha ja klopt maar weet niet als het aan frame ligt of aan de naza zelf.. heb geen naza op voorraad om dat te proberen helaas.. en moet hem nog steeds de gains beetje bij stellen laaste x dat dat deed werd het iets minder vliegen.. maar aangezien ik met slecht weer te druk was en bij mooi weer aan vliegen of werk was nog niet aan toe gekomen... ik zou zeggen als je beginner bent met de multirotors zou ik de naza pakken... zou nooit helemaal perfect alles doen maar is super stabiel.. en heb je al iets geleerd over p en i gains en motor speed zou ik voor de kk2.1 gaan kan je hem strak laten vliegen en er staan ook filmpjes op youtube van. Andere fc ben ik niet bekend..
22september vorig jaar .. eerste lipos met TBS+Naza lijkt maar zo die afstand vlieg een beetje om meheen hahaha leuk plekje daaro .. vriendelijke mensen/bewoners enz zelfde plekje als 5LZvaUoUW1Y[/media] TEST #1 achter Devil31 aan
gaat wel .. kwestie van wennen !! elke M-Copter heeft zijn Charmes … ieder geval een TBS zou ik niet in de WOODS inzetten .. maar voor snelheid en TOUR-Tochtjes is ie zeker SuPeR !!! door me tracker antenne kom ik best een eindje met em ...
+1 ik heb ook een clone versie maar dan met de naza lite systeem erop. Heb de boel afgesteld en ook gevlogen, nu ok FPV, maar heb geen problemen ermee. Hangt strak in de lucht en luistert heel goed..