hoi allemaal, ik ben net nieuw hier maar ik heb een vraag. waar in de provincie groningen kan ik wit depron kopen? ik wil namelijk voor het eerst een vliegend vliegtuig maken alvast bedankt. mathijs.
Welkom Mathijs, Heb je de modelbouwzaak Krikke in het centrum van Groningen stad al geprobeerd? Groeten Merlijn
Welkom op het forum, daar hebben ze een zoek funtie voor ingebouwd. Je geeft Depron aan op he Google vakje en er word op het forum de bijdragen gezocht. depron - Google zoeken Leesvoer genoeg zo Depron is een merk , dat zal je bijna niet meer vinden , word niet meer gemaakt in Nederland , maar wel het "depron " van andere fabrikanten. Bij de Parketboer heb je de meeste kans . Mvg Johan
@ Frederik: Denk dat het antwoord van plotterwelt voldoende is en dat die schreeuwerige aanvulling van jou wel achterwege kan blijven. Reageer dan niet...
even bij de parket zaak in zuidlaren kijken die heet geloof ik veenstra vlak bij de shell pomp deze heeft depron in 3mm en 6mm in platen van 1 bij 1 meter 3 mm kost gellof ik 2,25 per plaat en 6 mm 3,25 per plaat