Dat zouden ze hier ook moeten doen, elke 2 jaar ofzo. Dat trekt veel aandacht en de historische vloot blijft daardoor in stand. Een win win situatie.
Ik denk meer negatieve aandacht. Ik woon nu al (al is het ver) onder de aanvliegroute van den Hage airport. Van mij mag hij dicht hoor.
Weet ik maar het wordt wel steeds drukker. Van mij mag het dicht. Daar kunnen veel nieuwe huizen gebouwd worden. In zo'n klein kikker landje heb je aan 1 vliegveld meer dan genoeg.
Er moet toch geld verdiend worden. Zorg, onderwijs en uitkeringen moeten ook ergens van betaald worden. Wel een gaaf filmpje trouwens. Die Vulcan prachtig
Ja, als je dat van tevoren aanvraagt kan dat. Maar dat is dus tijdelijk. De ijsboer die vaak op het binnenhof kwam was dus de klos. Die hebben ze geholpen om die kar te elektrificeren .
A.V.Roe aircraft company. Dus geen algemene vrije radio omroep! Barbaren. A.V.Roe heeft de meest mooie toestellen het levenslicht laten zien m.i.z.
Jos Verstappen achter de knuppel? In de grindbak. Valt me nu eigenlijk pas op hoe groot die Vulcan is, indrukwekkend! GJ