DJI Avata Pro View Combo inclusief DJI Goggles 2 Hoi iemand hier al mee gevlogen Info over de nieuwe video bril Dan de motion controller? Heb zomaar 10 jaar niet meer gevlogen Heb hier wel zin in Rob
Vond nog heel veel spullen op zolder Bakken vol Eerst dit nog effe testen Flywoo zat nog in de verpakking.lol
Dat ziet er uit als prima FPV-spul. Persoonlijk vlieg ik al jaren analoog en type racers (2”, 3” en 5”), dus niet cinematic of long-range. Voldoet prima en ook af en toe LOS-vliegen kan er prima mee. Kijk ‘ns of je het aan de praat krijgt. PS Is dat de FlyWoo 4” LR? Ziet er prima uit, ook om mee te freestylen/ cruisen. Zeker in dichtbevolkt Nederland is het niet verkeerd met lichtere FPV-quads het onder de knie te krijgen. Nog even los van wet- en regelgeving. Ik kies zelf meestal met hekken omheinde gebiedjes uit, waar ik niet verrast kan worden door de rondlopende medemens.
Tijdje weg geweest Rc kamer bijna klaar Nu gsm in hand.stuc spaan andere hand Vloog 2010 ?? Al fpv Hele vloot op zolder Effe me hok af dan gaan we weer
de FlyWoo 4” LR? Om mee te cruisen dat was ooit de bedoeling Al mijn lipo s hebben te grote stekker Ontvanger xm moet eu software op Komt goed
En wat een mooi uitzicht! Waar in NL vind je dat nog? Daar kun je ook prima vliegen, vanuit de achtertuin, lijkt me zo. PS wel foto’s graag in goede richting plaatsen… dat kijkt net wat makkelijker op de iPad
Ja zag het..minste probleem Laptop ook uit winterslaap..win 8 pfff Beta flight stond nog op laptop..ook te oud . Er afgehaald..nieuw.fout windows te oud.laptop heeft nog geen 10 uur aangestaan.. ps is er software voor teranis plus die werkt met ontvanger met eu software en us software??
Ik zou eerst proberen alles aan de praat te krijgen zoals het is. Daarna pas stapsgewijs firmware en zo gaan updaten.
Kan ontvanger niet binden Loop je gelijk vast Kan niet vinden of ik via mini usb van flywoo lr ontvanger kan update Ontvanger er uithalen en via sbus Dan haal je flywoo uit elkaar Dan blijft er over taranis updat en
Dat heb ik vaker gezien bij een quadcopter. Kun je wel de Flight Controller benaderen met de PC via USB?
Ik zou nog niet denken aan updaten van firmware. Eerst benaderen en kijken of de instellingen kloppen/ logisch eruit zien. Vervolgens proberen te binden. Dat kan ook met command line (cli) in Betaflight bijvoorbeeld. Dat scheelt weer gepiel met de bindbutton, etc.