DJI F550 allemaal CW motoren

Hoi allemaal.

Ik ben een Flamewheel F550 aan het bouwen en samen stellen maar ik heb alleen maar 6 CW motoren erbij. Kan ik hier iets aan veranderen en er toch mee vliegen? of moet ik echt 3 andere motoren zien te komen?

graag oplossingen misschien kan ik ze toch op 1 of andere manier borgen?

gr Bennie

2 van de 3 motordraden met elkaar wisselen en je motor draait de andere kant op ;)

Schroefdraad niet druk om maken, als je ze fatsoenlijk vastdraait komen ze niet los

2 van de 3 motordraden met elkaar wisselen en je motor draait de andere kant op ;)

Schroefdraad niet druk om maken, als je ze fatsoenlijk vastdraait komen ze niet los

Super:cool: dat wilde ik weten! Ik dacht het al een beetje omdat het groefje het los draaien hopelijk een beetje tegen zal gaan. de draden verwisselen ben ik bekend mee ik heb al een DJI f450 maar ik had (dacht ik) een goede koop op eBay gedaan kwa motoren. Waren het allemaal de zelfde:o Dus begon mij beetje zorgen te maken.

Pas op hiermee! Dji verkoopt nu ook motoren met links en rechts draad! De zogenaamde zelftightning props!
Dit antwoord geld enkel voor de oude rode motoren, met aparte dopjes (moeren),on de props vast te zetten!

Pas op hiermee! Dji verkoopt nu ook motoren met links en rechts draad! De zogenaamde zelftightning props!
Dit antwoord geld enkel voor de oude rode motoren, met aparte dopjes (moeren),on de props vast te zetten!

Ja ik heb de rood met zwarte motoren er zit inderdaad een dopmoet op om de prop vast te draaien maar als ik die gewoon strak aan draai is er niks aan de hand toch? En ja ik snap dat ik niet zelftghting props er op kan zetten;) want al het draad is recht bij mij:p

Dan kan je idd het gewoon doen, , sterker nog, dit is de enige manier, om het te doen!

Lees dit ook even, het bekende zeer uitgebreide verslag van de bouw van een f550, komt ALLES ter sprake....

Dji naza f550: (hexacopter)
manual-bouwverslag-dji-flame-wheel-f550-instellen-naza-controller-gps-upgrade-demo-en-uitleg-filmpjes

Owja thnx super! Nou heb ik al een keer een F450 gedaan en is de F550 ook vrij straight foreward dus komt helemaal goed. Even goed bedankt voor de link:grin:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back