DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Heeft er iemand indoor gevlogen?
Is dat dan zonder gps neem ik aan.
En er zitten 3 hendeltjes op controller

Hallo Will. Wat ik heb begrepen kun je GPS aan laten maar zal de Phantom binnen geen of te weinig signaal ontvangen. Op dat moment kun je in zekere mate terugvallen op de "Vision Positioning technology" waarbij de visuele en ultrasonische sensoren de grond scannen op patronen en op die wijze redelijk positie kunnen houden bij een vlieghoogte tussen de 30 en 300 cm hoogte.

Hallo Will. Wat ik heb begrepen kun je GPS aan laten maar zal de Phantom binnen geen of te weinig signaal ontvangen. Op dat moment kun je in zekere mate terugvallen op de "Vision Positioning technology" waarbij de visuele en ultrasonische sensoren de grond scannen op patronen en op die wijze redelijk positie kunnen houden bij een vlieghoogte tussen de 30 en 300 cm hoogte.

Als je hem binnen aanzet krijg je meteen te horen 'ATTI mode, ATTI mode' :p

Weet iemand hoe je van MOV naar MPG kunt switchen in de Dji Pilot? Volgens diverse tutorials zie ik allerlei opties die ik niet op mijn mobieltje krijg. Misschien versie verschil, maar ook de Dji site geeft hierover geen info. Beetje lastig, want MOV kan ik niet bewerken, MPG des te meer. :(

Weet iemand hoe je van MOV naar MPG kunt switchen in de Dji Pilot? Volgens diverse tutorials zie ik allerlei opties die ik niet op mijn mobieltje krijg. Misschien versie verschil, maar ook de Dji site geeft hierover geen info. Beetje lastig, want MOV kan ik niet bewerken, MPG des te meer. :(

Wel je firmware geupdate?

Wel je firmware geupdate?

De app gaf aan "latest firmware" maar goed, nee had ik, ja kon ik krijgen. Helaas gaf het geen verbetering. Daarna verder gezocht op het Dji forum en daar vond ik:

"you need to download Pilot app from DHJ website, not from app store or Google market.
in app store and Google market app designed for Inspire 1.
faced same trouble when installed from store, after reinstallation from website - no problem"

Et voila, problem solved! Als ik nu op de Fn/camera met tandwieltje knop tik in de app krijg ik onder de opties een "MORE" knop. En die... geeft de verlossing met de keuze uit o.a. MOV/MP4 etc. :D

Jongens ik sta te popelen om de ph3 aan te schaffen ik twijfel nog wel aan welke versie, jammer dat je hem niet zonder cam kan kopen heb wel een hero4 black namelijk.

Waar hebben jullie hem gekocht en wie heeft hem op voorraad?? Iemand, kan niet wachten om me vakantiegeld te spenderen hieraan.

Jongens ik sta te popelen om de ph3 aan te schaffen ik twijfel nog wel aan welke versie, jammer dat je hem niet zonder cam kan kopen heb wel een hero4 black namelijk.

Waar hebben jullie hem gekocht en wie heeft hem op voorraad?? Iemand, kan niet wachten om me vakantiegeld te spenderen hieraan.

Een van de weinige die de p3-pro op voorraad heeft is Toemen. Advanced weet ik niet, je zou eens kunnen informeren.

Kamera Express heeft ze wel snel weer op voorraad, en denk V-Nix ook wel
Maar je moet er wel snel mee zijn, want die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank

Gister had Kamera Express er bijvoorbeeld nog 3 staan, nu al weer weg allemaal:eek:

Mijn idee geen winkel bespreking hier maar denk dat een grote waarschuwing voor de firma T........N hier wel op zijn plaats is.
Om veel ellende te voorkomen voor je dure centjes.

Over die firma heb ik gelukkig net optyd recensies gelezen had in mijn 2e venster de bestelling er al voor staan. Zou nog ff wat googlen over de firma en toen wist ik geneog snel de bestelling wegkliken. Dus bij vnix is ook wel vertrouwd nu nog uitzoeken welke ik ga kopen haha .. komt neer op bellen om de voorraad status

Jeej volgende week ook trotse eigenaar van een ph3 pro zoals het nu staat, heb hem besteld bij vinx in Groningen de gebeld en volgens hem zat ik bij de volgende batch als ik vandaag bestelde. Kan echt niet wachtten, alleen nu vraag ik me af zou je twee iPads kunnen aansluiten op de zender met een USB splitter zodat mijn maat de camera kan besturen evt en mee kan kijken?? Zoniet ....dji lees de mee haha

Jeej volgende week ook trotse eigenaar van een ph3 pro zoals het nu staat, heb hem besteld bij vinx in Groningen de gebeld en volgens hem zat ik bij de volgende batch als ik vandaag bestelde. Kan echt niet wachtten, alleen nu vraag ik me af zou je twee iPads kunnen aansluiten op de zender met een USB splitter zodat mijn maat de camera kan besturen evt en mee kan kijken?? Zoniet ....dji lees de mee haha

Nope, dat kan niet en dat is express gedaan
Voor het apart bedienen van de camera moet je voor de Inspire gaan, anders zouden de Phantom en de Inspire te dicht bij elkaar komen ;)

Back