en ja hoor , gisteren besteld en vandaag geleverd. setje was 145 € onder rembours, en dit is ie dan . kan ik beginnen af stellen
145,- ?? :roll: Wowh.. Dat is niet duur.. Vergeleken met me ultra moderne super snelle prachtige en ontzettend dure Hummingbird.. :wink:
ik heb hem ook besteld!, over ong 11 uur is ie binnen Bevalt ie? bij mij koste het samen met rembours 132,95... als je gegevens hebt omtrent afstellen of tips hoor ik ze graag! groeten Dirk
ok, ben al begonnen met de antenne om het landinggestel te wikkelen .wordt geschreven dat je hem los moet maken ,maar dan kan ik hem daarmee vast houden dat ie 1 m de lucht in is,dus wikkelen maar, ook heb ik de orginele behuizing/houder voor batterypack eraf gesloopt en vervangen door een simpele elastiek.(gewichtsverlies)sedertdien doet ie minder wobbelen. ps:nog niet van de grond geweest .
$olo, Als eerste succes met je nieuwe speeltje! Als ik op de link klik van je vorige mailtje zie ik deze heli voor 119 euro staan. Gezien jij 145 moest betalen, zijn die verzendkosten zo hoog?? 26euro binnen nederland lijkt mij nog al veel voor een doosje. Ik ga eens wat losse onderdelen bestellen bij deze man, eens zien of die ook zo snel binnen zijn.
Succes ermee jah! Mocht er wat fout gaan, en heb je nieuwe rotorbladen nodig: ik ga wil een inkoopactie starten voor rotorbladen, in dit draadje: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=204704#204704 Groetjes Geoffrey
Als ik jou was zou ik niet de antenne om het landings gestel wikkelen! Dat kan nammelijk storring veroorzaken. Zit er niet iets van een klein buisje bij waar je de antenne doorheen kan doen en dan aan het landings gestel vastmaken?
@ patrick heli:119.95 + extra batt. 5,50 + setje rotorbladen 7,50 en dan natuurlijk de 13 euri voor rembours. @ paul bedankt voor de tip,maar euh antenne is bijna 1 meter (beetje lang voor in buisje) is het mogelijk om deze in te korten naar minimum lengte?
Dat kan alleen je moet zorgen dat hij dan niet 10 cm word.. :wink: Ik heb hem zelf door een buisje en er hangt nu nog een klein stukje antenne onder me heli
Nee, je begrijpt het nog niet echt goed. De lengte die je nu hebt is precies goed. Zo is het door de fabrikant bedoelt. Je kan de antenne niet ongestraft inkorten. Het enigste wat je kan doen is die ontvanger antenne vervangen door een hiervoor speciaal gemaakt exemplaar van Azarr, deze zijn verkrijgbaar bij www.rc.jepe.biz of zoals al eerder gezegd door een lang rietje aan het landingsgestel wegleiden van de rotor en staart.
ok ,heb maar een trainingstel in mekaar gezet 2x 50 cm koolstofstaaf van 2,5 mm en daarop ping-pong balletjes beetje ca doet wonderen . weet iemand waarom ie zo gaat wiebelen (heen en weer schudden)? ligt dit aan de afstelling van de bladen of is dit ook grondeffect (ben ook nog geen 60 cm van de grond geweest .
De rotorbladen moeten recht tegenover elkaar zitten, en mogen niet te los noch te strak zitten. Mss helpt dat... Groetjes Geoffrey
Het trainings landings gestel geeft elke trilling heel sterk door Probeer eens zonder dat traingings landings gestel te oefenen trilt hij dan nog.. Zoja dan ligt het aan je bladen Als hij dan niet schudt (dus zonder dat landings gestel) dan ligt het aan dat landings gestel en dan is er dus iets mis mee Succes Paul
@ g dat had ik al begrepen uit eerdere draadjes , @paul met en zonder het trainingsgedoe heeft ie het . kan het met die paddles te maken hebben ? moeten die in de neutrale stand gewoon vlak zijn en gelijk aan mekaar ?
Idd Van de zijkant gezien moet de swashplate d8 ik wel een beetje naar voren hangen. Ook moet je ff opmeten of de paddlestang aan beide kanten van de rotorkop even lang is, een halve mm. maakt al verschil in stabiliteit heb ik gemerkt :!: