Hallo, Ik heb de Cheerson CX 20, na een paar minuten geeft de drone een sein dat de accu's bijna zijn. Weet iemand wat dit kan zijn. Mvg, Peter
Dat de lader vindt dat de Lipo vol is, zegt niets over de kwaliteit van de Lipo. Heb je gezien dat de Caps Lock toets is geactiveerd? Je hele bericht is in hoofdletters geschreven. Dat wordt gezien als schreeuwen...
Je accu is gewoon op, ook al zit hij vol, presteert hij slecht. Koop een nieuwe accu en laat hier weten hoe dat bevalt.
Hallo , Nu heb ik een nieuwe lipo in de cheerson cx 20 zitten,en ja hoor na 2 minuten geeft die een sein dat de accu bijna leeg is. Dit moet ergens anders aan liggen . Dit probleem heb ik nog nooit gehad?. Mvg Peter.
Hallo Peter, Als de nieuwe lipo vol geladen is, en de drone toch een foutmelding geeft, zit de fout in de elektronica van de drone. Zit je nog in de garantieperiode, neem dan contact op met de leverancier voor een kosteloze vervanging, of reparatie. Zit je nét buiten de garantieperiode, probeer dan een deal met de leverancier te maken. Groeten, Jan.
hallo jan ik heb deze drone al 4 jaar maar heb er al een jaar niet meer mee gevlogen,de accu"s heb ik wel goed bijgehouden. ik snap niet wat er hier aan de hand is. groetjes peter.
Lader kan ook defect zijn. Heb je een multimeter? Kan je de accuspanning eens meten nadat de lader ze heeft geladen?
Accu`s en vooral lipo`s hebben een beperkte levensduur. Of je ze dagelijks mishandeld of gewoon op de plank heb liggen maakt weinig uit. Na 5 jaar is de sjeu er wel vanaf.
Kan je de spanning vermelden? Misschien worden ze ook overladen, waardoor je accu sneller degradeert, misschien al defect is.