Het heerlijk weekendje komt er aan :!: :!: - 26 Juni Dutch3D & F3C --BBQ - :black: Nachtvliegen :black: -- beperkte Kampeermogelijkheden - 27 Juni Heli-meeting :!: Let OP :!: Schijf je op tijd in voor de BBQ op zaterdagavond Dit kan t/m 23 Juni via BBQ@Jupiter-Venlo.nl Versnaperingen zijn doorlopend verkrijgbaar op beide dagen. Kamperen op het terrein mag alleen met tent maar er zijn meerdere faciliteiten vlakbij. Alle info is beschikbaar op: Jupiter Modelvliegclub
Wij komen, ik heb ons al ingeschreven voor BBQ en meeting. En natuurlijk ook voor de wedstrijd. remon
ik kan wel niks vinden over het nachtvliegen lijkt me wel tof om tezien ik kom waarschijnlijk zat&zondag even kijken ik ben nog nieuw in deze hobby ben pas 2x wezen kijken daar hoop er dat weekend wel wat leuke mensen te ontmoeten gr kenneth
Walter, je vergeet even het top evenement van de zondag... DE INVERTED PARTY!!!! 2008: 2009: 2010: Coming soon!
Door de wedstrijden sneeuwt het onder maar zondag is ook nog de meeting in Venlo. Ervaar het gevoel van een 3D Master en kom zelf even vliegen op het 3DM veld van 2010!!!
Kom niet BBQ'en maar zal er zondag zeker zijn. Het weer is goed:zon:, dus heel veel plezier en niet te veel drinken :rolling:. Anders wordt het vliegen op zondag om 10 uur wel heel gevaarlijk
Het was een geweldig weekend !!!! Zelf een tikkie TE heet. :zon::zon::zon::zon: Een mooie wedstrijd dag en een zeer geslaagde meeting. Tijdens de meeting overigens geen enkele crash. Wel een paar nice saves, maar geen crashes gelukkig. Hier zijn alvast enkele foto's van de meeting: 28-06-10
Mooie foto's Walter, goh wat zie ik er uit als ik sta te vliegen :rolling: Was een geweldige middag Heerlijk weer, gezellige mensen, super relaxte sfeer, en voor mij het mooiste modelvliegveld van Nederland!! Bedankt Venlo!