Hallo, Ik ben een E-flite P-51 mustang aan het bouwen. Hij is zo goed als af. Ik ben alleen nog aan het wachten op een scale prop en de droptanks. power setup:60-Amp Pro Switch-Mode BEC Brushless ESCPower 32 Brushless Outrunner Motor, 770Kv Ik heb nog 4 nieuwe 3S 11,1v 5000mah 45C Li-Po accu's liggen. Op de site geven ze aan om een 4S 14.4V 3300mAh 30C Li-Po te gebruiken. Welke accu's kan ik het beste gebruiken met mijn setup? Met mijn stomme kop heb ik een sticker verkeerd op de kist geplakt. Iemand advies hoe ik dit kan herstellen?(zie foto) Daarbij heb ik zelf nog een paar stickers laten maken voor op de 51(zie foto) mvg, Kevin
Wat voor sticker is het? Een "klassieke" sticker (met backing papier en een plaklaag aan de achterkant) dan kan je hem verwarmen met een strijkbout (niet al te heet). De lijm wordt zacht en je kan hem er af pellen. Daarna kan je hem nog eens gebruiken, als het pellen netjes is gelukt... Als die stickers decals zijn (die je in water moet weken om ze van het papier af te kunnen schuiven) dan weet ik het niet.
....knip/cnc snijplot van witte zelfklevende folie een nieuwe ster. Verf de oude ster blauw, plak de nieuwe ster eroverheen. klaar. (als je de beschikking hebt over een cnc plotter kan je ook eerst een nieuwe blauwe cirkel snijden( of anders gewoon met passer en dan op het handje, die eroverheen plakken, en dan de witte ster erop...
Zou het gewoon zo laten. Enkel kenners gaan zien dat de ster niet met de punt omhoog staat. Trouwens mooi toestel in P40 uitvoering. Wat de li-po's betreft, als daarmee het zwaartepunt (CG) goed ligt, kan je deze gebruiken, de snelheid zal wat lager zijn, mede met de vliegtijd (4min) maar je hebt dan ook 4 packs ter beschikking. Johan.
het meeste power ga je met de 4s bekomen maar als je de prop een beetje aanpast (maatje groter, beetje meer spoed) , ga je zeker met de 3s ook vlotjes uit de voeten kunnen . knap toestel trouwens, hoe staat het er verder mee ? al gevlogen ? groeten Franky