Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi, ik gebruik Samsung Galaxy J5Welke type telefoon gebruik je?
Je telefoon moet namelijk wel UVC (USB Video Class) ondersteunen.
Ook moet je een UVC driver geïnstalleerd hebben.
Welke uvc driver zou Ik instaleren? Ik heb al verschillende apps gebruiktSamsung Galaxy J5 ondersteund UVC.
Mogelijke oplossingen/fouten:
- Micro kabel verkeerd om aangesloten.
- Juiste UVC drivers niet geïnstalleerd.
- Andere APP gebruiken Pocket FPV / Go FPV.
- Video zender 5.8Ghz werkt niet goed, laat iemand met een 5.8Ghz ontvanger/bril testen of er wel een video signaal is.
Vraag aan Ard:
Heb jij al ervaring met de frsky S6R
Krijg hem toch potverdomme niet goed in een delta wing, misschien als jij me wel kan helpen even in een pbtje om de topic niet te vervuilen[emoji51]
Hoe zou ik het verder kunnen oplossen? Ik zou zo graag live veed willen. Zal ik het opsturen naar u en dat u dan kunt kijken hoe of wat?Welke type telefoon gebruik je?
Je telefoon moet namelijk wel UVC (USB Video Class) ondersteunen.
Ook moet je een UVC driver geïnstalleerd hebben.
Op http://www.filedropper.com/fpv staan de drivers.Welke uvc driver zou Ik instaleren? Ik heb al verschillende apps gebruikt
Je mag hem opsturen, maar denk dat je eerst moet kijken of je video zender wel een video signaal geeft.Hoe zou ik het verder kunnen oplossen? Ik zou zo graag live veed willen. Zal ik het opsturen naar u en dat u dan kunt kijken hoe of wat?
Ik woon in Ooltgensplaat. Hoe moet ik kijken of die zender video signaal heeft?Je mag hem opsturen, maar denk dat je eerst moet kijken of je video zender wel een video signaal geeft.
Met de driver zou het denk ik wel moeten lukken.
In welke plaats woon je?
En hoe moet ik een driver instaleren? Het kan toch ook zonder? Hij zou het toch moeten doen op Samsung J5?Je mag hem opsturen, maar denk dat je eerst moet kijken of je video zender wel een video signaal geeft.
Met de driver zou het denk ik wel moeten lukken.
In welke plaats woon je?
Het APK bestand openen op je tel en installeren. Je kunt bij iemand die een werkende 5.8Ghz ontvanger testen of hij het doet. Weet je iemand in de buurt? Hoeveel ervaring heb je met FPV?En hoe moet ik een driver instaleren? Het kan toch ook zonder? Hij zou het toch moeten doen op Samsung J5?
Ik heb niemand in de buurt die met Drones bezig houdt. Ik heb wel beetje ervaring met 5.8ghz maar niet heel veelHet APK bestand openen op je tel en installeren. Je kunt bij iemand die een werkende 5.8Ghz ontvanger testen of hij het doet. Weet je iemand in de buurt? Hoeveel ervaring heb je met FPV?
Het lukt niet om het apk bestand te openenHet APK bestand openen op je tel en installeren. Je kunt bij iemand die een werkende 5.8Ghz ontvanger testen of hij het doet. Weet je iemand in de buurt? Hoeveel ervaring heb je met FPV?
Hmmmm.... dan weet ik het ook niet meer. kijk is op YouTube.Het lukt niet om het apk bestand te openen