Eachine OTG (telefoon 5.8ghz ontvanger) (Go FPV app geen live beeld)

Beste medehobbyisten,

Ik heb een Eachine 5.8ghz 150ch OTG receiver, mini 5.8ghz 200mw transmitter en mini SQ8 camera met video output.

Helaas krijg ik geen beeld op de app van de camera (Go FPV app).

Hier wat foto's

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN?
46b184c3fbf45416111e4112243bea65.jpg
dc9e12b997fb3f1602ea5057c48769cb.jpg

Welke type telefoon gebruik je?
Je telefoon moet namelijk wel UVC (USB Video Class) ondersteunen.
Ook moet je een UVC driver geïnstalleerd hebben.

Samsung Galaxy J5 ondersteund UVC.

Mogelijke oplossingen/fouten:
- Micro kabel verkeerd om aangesloten.
- Juiste UVC drivers niet geïnstalleerd.
- Andere APP gebruiken Pocket FPV / Go FPV.
- Video zender 5.8Ghz werkt niet goed, laat iemand met een 5.8Ghz ontvanger/bril testen of er wel een video signaal is.

Oei oei. Alles heb ik al geprobeerd. Ken ik niemand in mijn buurt die dat zou kunnen testen. Ik snap echt niet wat er aan de hand is. Kan ik het miss naar u opsturen dat u het test?

Samsung Galaxy J5 ondersteund UVC.

Mogelijke oplossingen/fouten:
- Micro kabel verkeerd om aangesloten.
- Juiste UVC drivers niet geïnstalleerd.
- Andere APP gebruiken Pocket FPV / Go FPV.
- Video zender 5.8Ghz werkt niet goed, laat iemand met een 5.8Ghz ontvanger/bril testen of er wel een video signaal is.
Welke uvc driver zou Ik instaleren? Ik heb al verschillende apps gebruikt

Vraag aan Ard:

Heb jij al ervaring met de frsky S6R

Krijg hem toch potverdomme niet goed in een delta wing, misschien als jij me wel kan helpen even in een pbtje om de topic niet te vervuilen[emoji51]

Vraag aan Ard:

Heb jij al ervaring met de frsky S6R

Krijg hem toch potverdomme niet goed in een delta wing, misschien als jij me wel kan helpen even in een pbtje om de topic niet te vervuilen[emoji51]

Nee, met deze ontvanger heb ik nog geen ervaring.
Maatje heeft hem besteld en ik ga deze binnenkort ook bestellen.
Hij is geschikt voor wing modellen.
Zit er geen handleiding bij hoe je een wing moet aansluiten en instellen?

Ja dat wel en alles is ook goed aangesloten maar met een delta gebruik je maar 3 kanalen heb de ander drie nodig voor led en pan tilt die doen niets, dacht dat jij het al wist

Welke type telefoon gebruik je?
Je telefoon moet namelijk wel UVC (USB Video Class) ondersteunen.
Ook moet je een UVC driver geïnstalleerd hebben.
Hoe zou ik het verder kunnen oplossen? Ik zou zo graag live veed willen. Zal ik het opsturen naar u en dat u dan kunt kijken hoe of wat?

Hoe zou ik het verder kunnen oplossen? Ik zou zo graag live veed willen. Zal ik het opsturen naar u en dat u dan kunt kijken hoe of wat?
Je mag hem opsturen, maar denk dat je eerst moet kijken of je video zender wel een video signaal geeft.
Met de driver zou het denk ik wel moeten lukken.
In welke plaats woon je?

Je mag hem opsturen, maar denk dat je eerst moet kijken of je video zender wel een video signaal geeft.
In welke plaats woon je?
Ik woon in Ooltgensplaat. Hoe moet ik kijken of die zender video signaal heeft?

In welke plaats woon je?
En hoe moet ik een driver instaleren? Het kan toch ook zonder? Hij zou het toch moeten doen op Samsung J5?

En hoe moet ik een driver instaleren? Het kan toch ook zonder? Hij zou het toch moeten doen op Samsung J5?
Het APK bestand openen op je tel en installeren. Je kunt bij iemand die een werkende 5.8Ghz ontvanger testen of hij het doet. Weet je iemand in de buurt? Hoeveel ervaring heb je met FPV?

Het APK bestand openen op je tel en installeren. Je kunt bij iemand die een werkende 5.8Ghz ontvanger testen of hij het doet. Weet je iemand in de buurt? Hoeveel ervaring heb je met FPV?
Ik heb niemand in de buurt die met Drones bezig houdt. Ik heb wel beetje ervaring met 5.8ghz maar niet heel veel

Back