Hallo 8O Ik was een paar weken geleden op het circuit van Heemstede met mijn pa en een vriendje,toen zag ik 2 mannen bezig met een toeringcar met een gele bodie erop, ze deden nogal geheimzinnig en spraken duits met elkaar terwijl ze zoveel mogelijk probeerde om de auto aan het zicht te ontnemen. Iemand enig idee wat voor een auto dit is hij ging namelijk erg hard !! Groetjes Borrie ( de ene man had een grp pit wear jas aan is dit het merk van de auto ?)
Dat kan je niet zeggen, .1 Had het een Versnelling? .2 1:8/1:10/1:6/1:5 ? .3 Wat voor soort body ? (GTP enz..) .4 Zo kan je wel een tijdje doorgaan.
Het was een smalle toering car met een paarse motor en een versnellingsbak. er zat een Stratus bodie op greetzzzzz Borrie :roll:
mischien deden ze het wel om een nieuw model te testen, of hop up parts die nog niet uit zijn ofzo, of mischien wel gewoon om jullie aan het denken te zetten, dat is in iedergeval gelukt :lol: :wink:
Een serpent 705 was het niet want die heeft een vriend van mij en die heeft een ander bovenplaat en de antenne aan de ander kant. En nieuws gierig ben ik zeker, wordt er vaker door fabrikanten getest op de MACH ? :wink:
Dit kan de nieuwe Serpent zijn, die zit er aan te komen, ik heb serpent daar toen zelfs voor gemaild en die hadden het bevestigd.
yep klopt, zei die kerel ook van serpent, dat het prototype al eens had gereden op MACH dus dit is niet de eerste keer.