Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op meerdere schilderijen zo afgebeeldNog niet vaak gezien zo Mees, luiken die naar beneden klappen??
Wel mooi weer![]()
Voor de variatieNog niet vaak gezien zo Mees, luiken die naar beneden klappen??
Wel mooi weer![]()
Stippies zetten. Morgen bij De Utrecht uitgenodigd om wat te meten en foto's te maken
Bekijk bijlage 535812
Hij blijft thuisDát is mooi! Kan me zo voorstellen dat ze bar interesse hebben in je model.
Hij blijft thuis[/QUOTE
dát kan me voorstellen!
mooie dag zo om in het eggie te bekijken![]()
Mooie impressie, Mees. Jij kan voorlopig weer vooruit.Leuke ochtend gehad op De Utrecht. Samen met de coördinator met een meetband rondgelopen en alles wat ik wilde weten op de eigen tekening over kunnen nemen. Alle aandacht gekregen en veel verhalen aan mogen horen. En natuurlijk veel (mast)plaatjes gemaakt. Conclusie: ik ga maar een nieuwe mast maken.Bekijk bijlage 535907 Bekijk bijlage 535908 Bekijk bijlage 535909 Bekijk bijlage 535910 Bekijk bijlage 535911
Ja hoor, de rest blijft volledig eigen invulling. Iets op schaal nabouwen van iets wat er niet meer is, is toch een soort van illusie.Altijd mooi als je zo ervaringen kunt uitwisselen.
Is het alleen de mast die je gaat veranderen hoop ik.