Electro circuit in Schepdaal, Vlaams Brabant

Afgelopen winter aangelegd!

Locatie: Lostraat 9 in 1703 Schepdaal, dat is een deelgemeente van Dilbeek, en dat ligt 10 km ten westen van Brussel
Is er niemand aan het circuit, aanbellen aan huis Lostraat 5A...

Circuit_1.jpg

Circuit_2.jpg

Circuit_3.jpg

Circuit_4.jpg

Circuit_5.jpg

De ondergrond is leem / klei, en is in feite vergelijkbaar met het circuit in Berschenhoek.

Laatst bewerkt:
Sjieke dinges! :)
Ligt da in uwen hof? Da wil ik thuis ook wel. :)

Ziet er mij nog redelijk groot uit, volgens mij kunde daar uwen panache wel neerleggen :D
Komen er nog wat jumps bij?

groeten
Simon
(kdenk dat ik zeker eens afkom)

noteert dan ons ook maar da we eens afkomen.
en inderdaad mogen van mij ook wel wat killer djumps bij .
this zo wat plattekes he maar ziet er fun uit

Dit is het ontwerp

Layout2.jpg

Dus wat er misschien nog komt is een dubbel (of tafel als ik genoeg grond vind) onderaan voor het podium, en een kombocht rechtsboven.
Het is ni heel groot, het kan nog niet tippen aan Stokrooie ofzo. Maar wel al groot genoeg en genoeg soorten bochten om te trainen of om een setup voor Bergschenhoek te maken.
Het is niet echt te zien op foto's, heeel vlak ligt de ondergrond ni, het was enkele maanden geleden nog zo:

Voor.jpg

Dus de "ressen" van de wei zijn er bijna uit, maar ni helemaal.

Ziet er leuk uit!

En het schaap is gepromoveerd tot hamburger of heeft ie een ander stukje gras gevonden?

Gonzo, kan ik je bereiken via een andere weg dan msn?
uwen account is precies nie erg actief :)
stuur me anders een mp'ke

Ben van plan om volgende week nekeer te kome rijden op dinsdag of woensdag als dat past
yuuu

En het schaap is gepromoveerd tot hamburger of heeft ie een ander stukje gras gevonden?

Het circuit is maar een kwart van de wei, dus nog gras genoeg, zo zijn de WWF'ers onder ons ook gerust =) Maar den herder heeft zijn schapen nog niet teruggezet na de winter (ofwel zijn ze naar het zuiden getrokken, geen idee), dus ik kan niet garanderen dat dit schaap de laatste Ramadan overleefd heeft.

Morgen (woendag 15 april) geven ze lekker weer en komt Ludo hier zijn Predator eens uitlaten...
We zijn aan het circuit vanaf 14u, en ik blijf zeker rijden tot 19 u.
A fong!

Leuk, een parcour op minder dan 10min van mijn deur.

Zal hier binnenkort mijn sc10 eens op uit laten.

Spanning is er niet voorhanden vermoed ik?

zoals de echte : met een pincet!

... of was't met een paar hectoliters zwavelzuur ??? ....

nu twijfel ik zie.

Back