Wie kent deze watervlieger: EPP Icon A5 - Modellbau - RC-Modellbau - Elektroflugzeuge -> Hood.de De fabriek in Korea geeft 'bjusterbaarlijk' weinig info in het Engels: ::: ?????(ACEMODEL)-?? ?? ????(RC)?? ???::: Als antwoord op een mailtje kreeg ik alleen de prijs: De kale kit voor $106,00 en met motor, regelaar, servo's, prop etc $169,00 Ik vind het model mooi, niet al te klein en, als ik ooit ga leren vliegen lijkt mij dit wel wat (niet als eerste vliegtuig, trouwens...). Groeten, Jan.
Op een Duits forum wordt er ook over gesproken: RCLine Forum - Icon A5 In dit filmpje een review, gebruiker was behoorlijk teleurgesteld: yor7g6HDP84[/media] - ICON A5 RC Model EP - slecht beschilderd en slechte stickers - bodem van de romp niet goed en de step was niet groot genoeg, hierdoor kwam het kistje niet los van het water. Er zijn dus modificaties nodig, maar deze gebruiker laat zien wat hij heeft gedaan om het wel werkend te krijgen. Verder ziet het er wel leuk uit en zou ik dat draadje op het Duitse forum ook nog even in de gaten houden. Groeten, Johan
O ja, meer info is te vinden door i.p.v. Pilcher (zoals op de site van Hood.de staat) Pichler EPP Icon A5 in te typen in Google. Ook te koop bij: PICHLER Modellbau Natterer Modellbau - ICON A5 191898 Pichler - Icon A5 - 1380 mm - Rc Modellbau Shop En op RCGroups is iemand die heeft eeentje van depron (span 1260mm) gemaakt, bouwplannen zijn daar ook te downloaden: Icon-a5 amphibious parkflyer ( new picture and plan ) - RC Groups
Hobbyking heeft hem nu ook, in een No Power uitvoering welliswaar (US$ 38.00 ): HobbyKing Online R/C Hobby Store : ICON-A5 Seaplane RC Model Kit
Gisteren gezien bij RCTechnics: RCtechnics Dit is NIET dezelfde als hierboven. Inclusief retracts. Ziet er goed uit, zeker voor EPP.
hiermee kwam vorige week een nieuw lid mee aan erg mooi toestel met intrekbare wielen om ook op land te kunnen landen/opstijgen dus erg multifunctioneel
Pas eind augustus, misschien net op tijd voor de watervliegmeeting in september ;-) PNP versie +/- € 170,-- Parkzone Icon A5 Modellflugzeug We hebben er alvast een paar besteld ;-)
Die van HK is weinig schaal, met z'n extra drijvers en andere vleugeltips, om maar niet te spreken van de cockpitruit vorm en de motorkap.
Voor de Parkzone versie zal ik jullie even uit de droom helpen: Ik heb vorige week mijn LHS ( westlandmodelbouw) even met Horizon laten bellen: levering is uitgesteld tot "medio oktober" :schrik: Heeft iemand valium in huis? :???:
Deze 1meter versie is naar mij onderweg vanuit DE. Nog 10+ voorradig. HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Icon-A5 EPO Seaplane - 1090mm (PNF) (DE Warehouse)
Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, Ik ook, En het wordt eindelijk beter weer... Benno
3 dagen later, triing, het ding is dr! Met een soort van "handleiding" voor zowel deze kleine als de groootte uitvoering. 1 maal raden waar ik vanavond mee bezig ben
Uhh, puzzelen op de geweldige vertaling van chinees naar iets van nederlands/duits/engels en proberen te ontdekken welke delen voor de grote en welke voor de kleine zijn?