Dag allemaal, ik ben sinds dit weekend de trotse bezitter van een Hummingbird FP (249 euri compleet van helihobby). Ik kan er nog helemaal niks van natuurlijk, dat ding crasht aan alle kanten. Gelukkig heb ik er meeteen een busje secondenlijm bij gekocht :lol: Ondertussen ben ik dankzij jullie aan het dromen van brushless motoren, lipo's, heading hold gyro's, en natuurlijk de CP upgrade. Ik heb mezelf alleen beloofd dat ik eerst moet leren vliegen voordat ik daaraan begin Maar toch alvast wat vraagjes daarover 1. Stel ik wil er bijv. een heading hold gyro bijdoen. Kan ik dat ding dan op m'n all-in-one boardje aansluiten? Daar zit nl al een gyro in, en die moet uit lijkt me. 2. Volgens mij is dat voor een eventuele brushless controller geen probleem, want die gaat direct op de ontvanger....toch? 3. Ik lees vanalles over wat 11,1 volt lipo's doen met motoren, maar wat vindt zo'n all-in-one boardje daar eigenlijk van? Thnx, Steven [/code]
Wat voor brushless motor(en?) in een Hummingbird? Lees dit draadje even goed door.Staat veel nuttige info in.
Voor de mensen die alleen nog de draadjes uit het gepslitste micro gedeelte lezen. Gepost in het hierboven genoemde draadje: Even het draadje nieuw leven inblazen. Dat moet ik tenslotte met mn piccolo ook De gyro op het piccoboard is namelijk stuk!! (Vsig = 0,5V ipv 1,3V) en het board initialiseerd niet meer. Eigenlijk nog niet gepland maar toch maar naar separates dan Ik ben van plan om de picco ontvanger te blijven gebruiken icm met mn HITEC Optic 6, maar wat zal ik er nu indoen?? brushless of toch niet. Voor de gyro dacht ik aan de GY240 (bij Eheli 95 Euro) Als ik brushless ga wordt het: Razor microheli V2 en een Phoenix 10 & pixie 7 aan de standaard V2 staartmotor. Of toch niet brushless en dan twee pixies, 1 voor G 310 main en 1 voor de staart. Wat denken jullie heb ik het al een beetje door of kunnen jullie me verbeteren/ aanvullen??? Als er iemand een goed adres heeft om het spul te halen/ bestellen zou dat ook misschien helpen. THX