H
hezik
Guest
Naar aanleiding van wat postings op RCUniverse, kreeg ik foto's van deze kist toegestuurd, alsmede een berg info.
De foto's:
foto 2, 2e kleurenschema
De 2e foto even als URL omdat die te groot is voor het forum.
Verdere informatie:
volledig houtbouw met een fiberglass cowl, carbon vleugel en stabilobuis, carbon landingsgestel. GFK roerhevels, titanium stuurstangen (!), dubro ballinks. Verkrijgbaar in een EP en een GP versie, waarbij de EP niet een simpelweg verbouwde GP zou zijn.
Vliegklaar gewicht met een YS 170 CDI: 4.7 kg. Vliegklaar met een 10s setup: 4.7 kg.
Prijs: rond de 650 dollar
Leverbaar: men wil hem rond kerst op de markt zetten, doelstelling is om het ding op tijd leverbaar te hebben zodanig dat hij voor seizoen 2010 bruikbaar is.
Klinkt allemaal ERG goed!
Nog een interessant 'zijwaarts feitje'; er zal van de kleine Vanquis ook een nieuwe versie komen, waarbij men werk besteed heeft om de couplings eruit te halen.
De foto's:

foto 2, 2e kleurenschema

De 2e foto even als URL omdat die te groot is voor het forum.
Verdere informatie:
volledig houtbouw met een fiberglass cowl, carbon vleugel en stabilobuis, carbon landingsgestel. GFK roerhevels, titanium stuurstangen (!), dubro ballinks. Verkrijgbaar in een EP en een GP versie, waarbij de EP niet een simpelweg verbouwde GP zou zijn.
Vliegklaar gewicht met een YS 170 CDI: 4.7 kg. Vliegklaar met een 10s setup: 4.7 kg.
Prijs: rond de 650 dollar
Leverbaar: men wil hem rond kerst op de markt zetten, doelstelling is om het ding op tijd leverbaar te hebben zodanig dat hij voor seizoen 2010 bruikbaar is.
Klinkt allemaal ERG goed!
Nog een interessant 'zijwaarts feitje'; er zal van de kleine Vanquis ook een nieuwe versie komen, waarbij men werk besteed heeft om de couplings eruit te halen.