beter laat dan nooit: Het Aeria-Extremeflight Replay Bouwproject (Leeuwarder Luchtvaart Club) www.extremeflight.nl/replay.htm groetjes wouter
Dat ziet er leuk uit. Erg gezellig ook denk ik. Veel succes. Geef maar weer een seintje hier als je weer nieuwe foto's geplaatst heb aub
Het is een eigen ontwerp maar alles over eenvleugels vind je op www.aerodesign.de Wanneer jij en 100 anderen interresse tonen.. :idea:
He Wouter, cool dat jullie al zover zijn, ik heb ook even de filmpjes op jullie site bekeken, kunnen jullie ook zo hard? Enne, wie gaat al die vleugeltjes snijden??? Groet Frans
Ja, dat weten we. Maar dat was de vraag niet. :? Wat is het profiel? Afmetingen? Materiaalgebruik, etc, etc,
profiel: HS 522 Das hier ist was neues für schnelle Nurflügel. Ganz schnelle Nurflügel.. (www.aerodesign.de) Afmetingen: Koorde midden ±23 koorde tip ±16 Gewicht: ±600gram Span: ±120cm Materiaal: schuimkern glasmat op plaats roeren en middenstuk balsa indek epoxy @frans Jij gaat die vleugels snijden.. haha! grtz
Hey dat ziet er strak uit!!!!! Ik ben benieuwd naar jullie resultaten met de radargun Zit er nog tipverdraaiing in de vleugel?
Hey Wouter (Djensun), ik heb jaren geleden (beginnen met DS) ook de HS522 gebruikt. Bleek wel goed te vliegen maar een MH60 is sneller en een niet gepijlde vleugel (plank) vliegt ook beter. Dus probeer dat eens een keer uit, ik zal eens op zolder gaan kijken of ik de snijmallen nog heb. Andere tip (je weet nu toch hoe het moet), maak een mooie gladde vleugel en trek er een mal van.... Is veel sneller en goedkoper bouwen dan dat balsa indek gedoe. Martijn, in een nurflugel hoeft geen tipverdraaing of S slag te zitten, het zijn speciale profielen waarbij het lift en kantelpunt op ongeveer dezelfde plek liggen. GJ