Vraagje, Moet er op voorhand worden ingeschreven voor de F3M wedstrijd te Bertrix aanstaande zondag? Ben aan het zien geweest op de site van AASH doch vind niet direct een aanvangsuur, heeft iemand meer details? Ik zal er zeker bij zijn. Groetjes Stefan
Bij F3M kun je op de dag zelf inschrijven (dat ging wel veranderen in de toekomst volgens Jens) Ik kom het jullie de laatste wedstrijd nog wat lastiger maken (zal wel novice zijn, heb maar beperkte tijd om te trainen)
Stuur per PB even je email. Door de coördinator is een mail rondgestuurd, dan stuur ik hem door. Peter
Ja de piloten krijgen altijd een mail met alle info van de coördinator... Natuurlijk is het moeilijk voor nieuwe piloten...Maar eens in zijn lijst krijg je alle info... Ik zal zijn contact info eens op 3DCollege.be zetten onder F3M ps: Ik ben zelf nog aan het twijfelen om te komen... Heb maar 1 vlucht training kunnen doen en 0 keer nieuwe freestyle gevlogen (dus zal zoiezo nu nog de oude worden als ik ga) en mijn cg zou weer wat naar voor mogen voor F3M pfff
Eigelijk heb ik nog nooit echt getraint lol (hoogstens enkele vluchten de dag voor de wedstrijd). Maar om in inter wat goed te doen... zal het wel nodig zijn. Ik ga voor de unknown @Gino; Gij hebt wss weer al 1000 vluchten... Contact info Patrick Michiels: http://www.3dcollege.be/index.php?option=com_content&task=view&id=149&Itemid=1
tot zondag, en zaterdag nog goed trainen he dat ga ik ook doen en waarschijnlijk zaterdagavond al naar ginder rijden, altijd wel een feestje te bouwen met Bert en Jens
ik zal er wel bij zijn hoop ik,de yak zal en moet zaterdag terug vliegen. Moet lukken!Vrijdag alles terug inbouwen. Allé Alex,toch geen novice hé,in nederland doe je ook de B.En een unknow is altijd leuk
Ik ga ook zaterdag al, maar dan voor een lekker gastronomisch avondje met het vrouwke in Smuid vlakbij. Morgen en overmorgen goed trainen en de zenuwen thuis laten........
ik zou zeggen, kom zaterdag bij ons even langs maar we gaan het zelf te druk hebben om met ons 4 te trainen.
da klinkt al goed ! hadde gij hetzelfde hotelleke genome als marc? of toch een tentje ? welle vertrekke ok zaterdag, zal wel een goei weekendje worre tenminste ast weer goed is en zenuwe thuis kunne blijven
Welk hotelleke ligt daar in de buurt? Waar steekt ge uwe vlieger als ge in n tentje slaapt?? Langs u in de slaapzak?
hoe ga je naar Bertrix met uwe vlieger dan ? toch ook niet op de rug gebonden ? aanhangwagen of auto he
Ik kom ook met de tent... Oproep aan iedereen die zaterdag gaat ... Vliegt overdag, zodat ik savonds nog is kan traine e (ik dank u lol)