goede morgen ook ik ben verslaafd geraakt aan het drone gebeuren nu heb ik vorige week een dji f450 met naza lite gekocht nu zit ik met 2 dingen punt 1 als ik mijn zender uit zet gaat de naza niet naar failsave mode heb op youtube verschillende filmpjes zitten bekijken en daar is duidelijk tezien dat dit wel moet punt 2 ik zou graag de return to home functie gaan gebruiken en deze op een schakelaar van mijn zender willen hebben is dit mogelijk en zo ja hoe mijn zender is een futaba t10 cg mvgr alex
Hallo lexke. als je de manual van je zender en de dji pakt kom je er vast wel uit. Naza-M V2 - Downloads - Manuals, Software, Drivers download | DJI Dan ga je er achterkomen dat je het eerstmoet instellen en dan pas werkt. dus je moet je zender manual ook goes doorlezen als de wel failsave ondersteund. mvg
goede morgen bedankt voor je andwoord mijn zender heeft wel f/s maar alleen op kanaal throttle die heb ik op 40% gezet dat wordt door de meeste geadviseert nu zal ik nog eens goed door de dji handleiding gaan gr alex
futaba t10 cg Als je zender ENKEL op THR> kanaal FS heeft. Dan word het idd lastig. Wel kan je een de failsafe op een schakelaar zetten, dus ene mix. Dan zorg je ervoor dat je met ene schakelaar hem op failsafe hebt staan. Dit werkt ALEEN als je nog bereik hebt! Als je zender geen bereik hebt zal hij enkel door die 40% gas, gaan landen. Als hij nog op gps staat, land hij recht naar benee, staat hij op dat moment in atti dan drijft hij tijdens de landing wel met de wind mee... Wat je wilt is pre-set failsafe. In dit geval dat het kanaal waar je flight modi op staat (gps atti manual) dus gaat naar failsafe positie op de Ass software. Dan gaat de ontvanger naar een vooraf bepaalde instelling bij geen signaal van de zender.. In de manual van je zender staat dit allemaal wel...