Terwijl lijm droogt, dingen bedacht worden en een mens even niet verder kan met zijn projectje ben ik al aan het denken aan het volgende project. Gaat heel waarschijnlijk dit worden: Nu voor degene die er iets van kenne, welk type vliegtuig is dit? Zou dit uiteraard moeten weten zodat ik het juiste vliegtuig kan zoeken, om dan te weten op welke schaal het kan.
Ondertussen al enkele gevonden, zal dus een schaal 1/72 worden. Binnenkort meer edit: Schaal wordt 1/32 (net iets makkelijker om mee te werken)
Als we dan toch even niet verder kunnen met het Walking Dead diorama, beginnen we er al eens aan he Het makkelijkste stuk var dit dio: de waspalen, hun basis is al gemaakt. Deze worden nog ingewreven met Polyfilla om een betonlook te krijgen.
je kan gelijk hebben, ben het echter zelf ook niet 100% zeker of het houten of stenen zijn. Misschien iemand die het hier uit kan halen: Pearl Harbor - Trailer - YouTube ? (van 01:09 tot 01:11)
dan gaan we voor de houten versie (net iets makkelijker dan ) Ben momenteel bezig poging te doen om de wasmand te maken, is niet zo makkelijk (ben er echt eentje aan het proberen te weven) dus moest er daar iemand een makkelijker idee voor hebben,...
Hoeveel vliegtuigen ben je van plan te bouwen? (op de foto raak ik namelijk de tel kwijt ) Ben ook benieuwd hoe je de wapperende kledij maakt.
Hoe groot word de plaat/oppervlakte waarop je gaat bouwen, en krijgt het diorama ook nog een achtergrond ?
1 Vliegtuig (de foto is niet 100% de juiste scene ) Dit is de echte scene uit de film: De wapperende kledij wordt een dunne stof, of keukenpapier waar verdunde houtlijm over gaat, als die dan opdroogt is het "hard". Bodem zal ongeveer 25cm lengte hebben en een breedte van ongeveer 10cm De achtergrond, daar ben ik nog niet helemaal uit hoe of wat ik daarmee ga doen.