Ford F150 CrewCab en Surburban

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door eric, 3 feb 2008.

1. eric

eric Guest

Hallo

Ik ben bezig met om een Ford F-350 en een Clodbuster te verlengen naar dubbel cabine modellen. Graag zou ik een paar fotoos willen plaatsen en misschien kan ik dan met wat advies tot een mooi resultaat van deze projecten komen. Beide autoos zijn al verlengd en nu komt het afwerken. Het probleem is dat ik geen fotoos kan plaatsen. Ik denk zelf dat het best interresant is om het te zien en te volgen. Wat moet ik doen om fotoos te kunnen plaatsen?

Alvast bedankt

2. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  3. eric

eric Guest

De eerste foto (Hoop ik). De rest volgt. Het is wel een gedoe, misschien dat het mee valt na een paar keer gedaan te hebben.

4. integradical

integradical Guest

een beetje styreen en wat plamuur en dat komt goed

5. eric

eric Guest

Hier dan een paar fotoos. Het is de bedoeling om straks de autoos te monteren op een Hi-lift Chasis. Waarschijnlijk komt er in alle twee een licht en geluid unit. 1 heb ik er al liggen. De versnellingsbak wil ik gaan monteren onder de motorkap, zodat het lijkt dat er een motor in zit. Waarschijnlijk gaat het allemaal heel lang duren omdat ik geen tijd in overvloed heb. Dus ik ben bang dat er niet elke week een opdate komt. Als iemand een goed idee of goede raad heeft, alles is welkom, zelfs kritiek. Groetjes Eric

6. amateur

amateur

Lid geworden:
    28 mei 2007
    nou deze ga ik wel volgen hoor ;) maak er iets van he.

7. mike-modelbouw14

mike-modelbouw14

Lid geworden:
    20 jun 2006
    ben benieuwd hoe het wordt heb zo iets al vaker gezien
    op een ander forum zien er echt gaaf uit

mvg mike

8. eric

eric Guest

Hallo

Na lange tijd en twee verhuizingen (en over een paar maanden ga ik weer verhuizen) ben ik weer terug op dit forum. Ik ben zelfs weer begonnen met de twee autoos die hier beschreven zijn. Ik wil graag weer fotoos plaatsen en op die manier jullie op de hoogte houden maar het lukt me weer niet. Wat is dat een gedoe met die fotoos. Als iemand me kan helpen dan stel ik dat zeer op prijs.
    Groeten Eric

9. eric

eric Guest

[​IMG]an-picture4807-pict1264.jpg[/IMG]

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  10. eric

eric Guest

11. eric

eric Guest

12. eric

eric Guest

ja, ik hoor er ook bij...eerst roepen dan lezen. Het is gelukt. De fotoos zijn door elkaar en de volgende keer probeer ik ze duidelijker te maken.

Het grote probleem met het bouwen van dit soort auotoos zit in het scheuren van de delen die aan elkaar worden gemaakt. Daarom heb ik op de daken een hele "plaat" kunstof gelijmd.
    Die randen ga ik weg werken met een dakrail. Op de foto is dat moeilijk te zien. Volgende keer doe ik dat anders. In de binnenkant zit ook een plaat kunstof. Het is echt een hoop shuren en plamuren, maar het gaat de goeie kant op.

Deel Deze Pagina