1e foto's van Cybrid te zien op franse site: http://ovirc.free.fr/index_free.htm (met geen dank aan "HetIsDuister") Vooral deze foto vind ik interessant: Metalen tandwielen! Dus we hadden het met die plastic conrad tandwieltjes op de lange duur toch niet gered.
WOW! Sorry!! Doorlink naar de orginele kleine foto daar levert hier erg grooooot plaatje op! (zo genoeg detail te zien?) :lol:
Nog een plaatje van een plaatje Hier achter het mechaniek nog plastic tandwielen zichtbaar. Best veel tandwielen totaal, dus grote vertragingsfactor.
Nog een ander plaatje. De voorlijst lijkt mij dikker dan eerst verwacht, 3 mm oid, lijkt wel vierkant koolstof? Nee, dit zijn van die plastic T stukken voor de dwarsstokjes. Velugel sluit aan op metalewn pennen (2e foto) dus zou wel eens 4 mm koolstof buis kunnen zijn. Doek lijkt mij inderdaad geweven doek ipv plastic
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Wellicht zijn die metralen tandwielen wel een behoorlijke "overkill"..
Mooi totaal plaatje ? Is dat een sp300, misschien wel sp400 daar in het midden ? Aan/uit schakelaar lijkt mij op een "natuurlijke" plaats te zitten. :lol: Ps: de laatste foto's zijn terug te vinden op de ezone.
aargghh.. Leuke foto's, eindelijk close up. Ik heb mijn Cybird nog niet ontvangen vanwege traag geklooi bij de bank, het geld is inmiddels wel over dus binnen 7 dagen kan ik de copy verwachten incl. zender, extra accu's en een reserver vleugel Ik wens jullie veel success met het namaken van dit model, voor degenen die liever het model kopen dit kan binnenkort Wel onder goede voorwaarden. Het model zelf importeren kan wellicht ook (ligt aan cybird of ze ook gaan leveren aan particulieren) houd dan wel rekening met 100 dollar verzendkosten, 19,5% btw en 4,3% import heffing (Duur dus) Via mijn forum zal ik de nodige details , informatie en een bespreking van het model toevoegen zodra het goed vliegweer wordt. Ik zal exclusieve import bedingen op de Cybird.
Wij wensen je veel succes met de import, maar hebben mede door de div ervaringen met jou en het dus te verwachten service level totaal geen verdere interesse. Dan nog liever bijv Dortmund even afwachten. Ontken je deze import op je eigen site? Wordt verder niets van vermeld.
Inderdaad, Ik verwacht geen problemen, Als je hoopt dat in Dortmund iemand zal staan dan wens ik je veel success