Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey,
Als ik jou was zou ik voor de cp gaan, als je langzaamaan en stap voor stap oefent kan je "makkelijk" van coax naar CP overstappen
MAAR voor 200€ heb je enkel RTF modellen en CP RTF heli's zijn toch geen aanrader vind ik(vooral omdat ze meestal uit plastic zijn)
Mijn persoonlijke mening zou zijn een T-rex 450 (wel 400-500€). Maar dan heb je meer dan degelijk materiaal. En als ie goed afgesteld is hoverd hij bijna zoals een coax.
grtz
Met een FP kun je wel een flip maken, wat meer op een salto lijkt, maar echt soepele 3d is een ander verhaal, daar is een sterke CP voor nodig.
Een flip met een FP.. gaat niet lukken hoorde flybar werking op een fp is daar te groot voor, hij zal de hoek niet redden en dus recht naar moeder aarden storten(uitgaande dat hij standaard is) tis wel mogelijk als je snel genoeg gaat vanwege de centrifugale kracht.
Frett, zender van hobbyking halen= geld weggooien, zit geen EU keurmerk op, wordt je pakket gepakt, ben je de zender+geld kwijt.
Ik raad ook zeker niet aan om dat te doen. Dx6i is gelukkig in Nederland te krijgen!