Futaba 3PK probleem

Discussie in 'Model elektronica' gestart door Denniz, 14 apr 2011.

1. Denniz

Denniz

Lid geworden:
    28 jul 2008
    Mede forum leden,

Ik heb het volgende probleem met mijn Futaba 3PK, ik heb al een tijdje een EZC FT800C zend module met meerdere bijbehorende ontvangers (EZC FR800)

Deze werkten tot op heden perfect! Nu geeft de display van mijn 3PK constant aan dat er een signaal word gegeven met 'RF' Rechts onderin mijn scherm, zelfs al zet ik alleen mijn display aan doet deze het nog.. dit is nog nooit zo geweest, normaal zie ik in die zelfde plek 'DISP' staan dat duidt op 'geen signaal' als ik alleen de display inschakel.

Nu zend de module dus helemaal geen signaal meer uit, ik heb ook meerdere ontvangers geprobeerd, het enige wat de module doet is 2x met het groene indicatie lampje knipperen, hetzelfde gebeurt met de ontvangers, maar toch geeft de module verder geen signaal..

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Ik hoor het graag,

Grtz,
    Dennis.

2. Denniz

Denniz

Lid geworden:
    28 jul 2008
    Niemand?

3. Denniz

Denniz

Lid geworden:
    28 jul 2008
    Niemand ervaring hiermee?

4. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Heb je al geprobeerd de zender/ontvanger even opnieuw te binden??

Ikzelf heb 2 type's 3 Pk gehad en nu een 4Pk en daar geen problemen mee gehad.

5. N.P.S.

N.P.S. Forum veteraan

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Even contact opnemen met de leverancier of met de Nederlandse servicedienst van Robbe. Het adres staat achterin de handleiding. De servicedienst is ook op het forum onder de gebruikersnaam "Corrien".

6. Denniz

Denniz

Lid geworden:
    28 jul 2008
    Zender en ontvangers heb ik proberen te binden, maar helaas geen teken van leven..

Ik zal is een PBtje naar Corrien sturen, wist niet dat hij een leverancier was..?

Grtz,
    Dennis.

7. N.P.S.

N.P.S. Forum veteraan

Lid geworden:
    17 jun 2007
    Er staat: "Even contact opnemen met de leverancier OF met de Nederlandse servicedienst van Robbe".

8. Denniz

Denniz

Lid geworden:
    28 jul 2008
    Als de service dienst aanwezig is onder de naam ''Corrien'' Lijkt het me logisch daar dan een bericht naar te sturen?

9. razor

razor Guest

ja, stuur de handel naar jan, en hij maakt het in orde!!

J. van Mouwerik
    Slot de Houvelaan 30
    3155 VT - Maasland

Deel Deze Pagina