Heren. Hij is uit. 24 grams en veel stiller dan die van Kimmo Hij werkt met sleepcontacten. Errug gaaf. Glavak geeft levens lange garantie. Getest op 150 uur volgas, wat neerkomt op 3000 vluchten. Dat is veeeel! - weight: 16,5 g (only engine, without o-rings (0,3g)) - weight: 24g (engine, 2x o-ring, 2x prop=2x3,5g) - prop size: 10"x3.8" (wide blade props, widest part 26,5mm) - for planes less than 140g flyweight - only on speed controller - for 120mAh battery (also for planes with 140 g flyweight) - I do test with an old plane (120g) and do two completely F3P-A programs - mounting size diameter 30mm (like the 12g engine) - lifetime guarantee at brushes - 900 Rpm/V thrust current voltage 100g 1,5A 7V 120g 2,0A 7V 160g 3,2A 7V 220g 5,0A 7V Dimensions length: 59mm diameter (mounting cross) 35mm diameter (engine) 22,2mm For YGE 7S and 2S lipo Groet
EDIT: OP verzoek van Glavak de foto's en info nog even verwijderd! (en NEE, die props zijn niet alvast gebroken, maar staan uit elkaar om het interferentie geluid te verminderen ;-) )
Winfied, de met de link zie ik geen counter-rotating, moet je misschien even checken Sergej heeft weer eens bewezen wat een knappe kop het is. 24 gram is een onvoorstelbaar laag gewicht met een heel slim systeem!
HOi Ron Verzoek was om de info nog even wat minder openbaar te maken, Glavak wil eerst een serie kunnen uitleveren aan 'trouwe fans' (bijna alle nederlandse piloten ;-) ) voordat de rest van de markt uitgeleverd kan worden grWinfried
Ook maar even de Disney 104% besteld. Afbouwen met de CR Glavak motor. Dan ook een CR Glavak motor op de 100% Disney en flink trainen. Eerste training moet binnen 4 Weken zijn!
Flinke ambities!! Zeker een mooie combo. Ik neem aan dat de 104% wel met 180 paketten vliegt ipv. 120? Of haalt de 'laagtoerige' CR een nog hoger rendement dan de normale?
Volgens opgave van Glavak vliegt ie met een 120mAh 2 keer het hele F3P-A programma.... We gaan het zien.....