Hey iedereen, Ik ben op zoek naar een goede brushed esc maargeraak er maar niet uit ... Tekin, nosram ik geraak er niet echt uit het is voor in de m-05 pro te steken En daarin ga ik spelen met een t25 & t27 motor maar de huidige Tamiya 104 vind Ik niet voldoende. Iemand advies ? Ik hoor het graag. Mvg Vipe
Heb niet echt vertrouwen in de lipo cut off en een externe gaan plaatsen dan neem ik beter een esc waar alles werkt zoals het hoort. Mvg
LRP heeft ook brushless regelaars die een prima cut off hebben, en ook brushed kunnen regelen. Maar zo'n regelaar is waarschijnlijk een beetje overkill, ook qua prijs...
Moet de ESC ook achteruit kunnen regelen? Want die Corally heeft alleen een vooruit. Verder wel een lekker compacte regelaar.
Corally is een zeer goede regelaar maar net als al zijn evenoude brushed collega's Lipo killers bij uitstek. Als je deze gaat gebruiken in een M-05 met een Carson cup machine o.i.d. is dat geen probleem maar ga met een regelaar als deze niet rijden met een modified brushed motor in combinatie met een Lipo. De stroom die deze motoren kunnen vragen zijn vele malen hoger dan menig Lipo kan leveren en geloof me deze regelaars kunnen deze stromen leveren. En voor de Lipo is het alsof er kortsluiting wordt gemaakt. Andre
Thx heb mij momenteel een TEU-105 op de kop kunnen tikken dus ga het even daar mee doen, tot nader order.