Goeie eerste transmitter en ontvanger

Hoi

Ik ben niels van diepen en heb nu net mijn eerste quad zelfbouw besteld ik ben nu alleen nog op zoek naar een goeie transmitter.
Ik zoek er een goeie om mee te beginnen en moet niet te veel kosten wat raden jullie daarvoor aan
Groeten niels

Als je meteen voor een FrSky Taranis gaat ben je ook gelijk klaar. Oke, het is niet de goedkoopste zender, maar als je nu een goedkoop ding aanschaft en je wil later meer functionaliteit dan ben je 2x je geld kwijt. Ook de link van FrSky is heel erg goed. Veel beter dan DSM-2 of het Flysky protocol van de 9X. Het kan zich prima meten aan FASST en is standaard al voorzien van telemetrie. De Taranis kan echt alles wat met de duurste zenders op dit moment ook kan.

Dus ik zou het beste voor de frsky kunnen gaan ik zat daar ook al een beetje over te twijfelen omdat het ook al een wat duurdere transmitter is nog tips voor een goede ontvanger erbij want ik wil ook nog een gimbal voor een cam aan kunnen sturen en waar is deze te krijgen want ik zag dat deze bij multirotorparts.nl uitverkocht was

Dus ik zou het beste voor de frsky kunnen gaan ik zat daar ook al een beetje over te twijfelen omdat het ook al een wat duurdere transmitter is nog tips voor een goede ontvanger erbij want ik wil ook nog een gimbal voor een cam aan kunnen sturen en waar is deze te krijgen want ik zag dat deze bij multirotorparts.nl uitverkocht was

FRSky X8R

Met deze heb je genoeg kanalen, ook voor je toekomstige gimbal

Back