Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even zoeken op ebay lijkt het mij om deze te gaan.
New GoPro HD Hero3+ Black Edition Hero 3 PLUS CHDHX-302 12MP Camcorder-Camera | eBay
Even zoeken op ebay lijkt het mij om deze te gaan.
New GoPro HD Hero3+ Black Edition Hero 3 PLUS CHDHX-302 12MP Camcorder-Camera | eBay
Met alle respect....maar dat kan niet gaan om een Go pro 3 black edition. De losse componenten (voornamelijk de ambarella a7 chipset die in de go pro 3 zit) is inkoop al duurder dan de 72 dollar. Tel daar nog de CMOS, lens, behuizing en kleine componenten bij op en het kan niet anders dan dat je een baksteen opgestuurd krijgt.
Verkoper zonder feedback....zeker net een account aangemaakt? Die casht gewoon snel 720 dollar en is daarna verdwenen van ebay. Vermoedelijk heeft ie nu z'n paypal geld al geind zodat je geen dispuut meer kan openen.....
Het zal geen eens om een nepperd gaan, ook die zijn al duurder te verkopen dan de spotprijs van 72 usd. Ik hoop echt voor je dat ik ongelijk heb...maar ik vrees dat je zojuist 72 dollar uit het raam gegooid hebt.