Goede middag allen, Ik heb zojuist een dongle binnengekregen voor mijn originele Phoenix RC4 sim die ik een tijd geleden tweedehands heb gekocht. Helaas is de originele dongle overleden die er bij zat en heb ik dus een aparte dongle moeten kopen. (voordat er klachten/vragen gaan komen over illegale praktijken ) Ik heb het PPM signaal werkend gekregen maar op de een of andere manier werken slechts de 4 "standaard" kanalen (throttle, rudder, elevator en aileron). Switches op bijv. kanaal 5, 6 en 7 werken dan weer niet. De zender toont netjes dat deze switches zijn toegewezen aan de vrije kanalen maar de software lijkt ze niet te herkennen. Dit probleem heb ik eerder nooit gehad. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen? Groeten, Peter
Afdeling leesblind in de bocht, ik lees het dus helemaal verkeerd.... Anyway, hier een oplossing voor een ander probleem Ik had hetzelfde probleem, maar dan met een Futaba zender. Heb toen de kanalen 5 t/m 8 op elevator gezet en zo gecalibreerd. Nu werken alle kanalen proportioneel.