heeft er iemand ervaring met een Grumman Albatros HU-16? zoals op deze link: HVP Modell Grumman Albatross HU-16 - EP - Product Profile Waar zou ik zo een kit kunnen aanschaffen? Mvg
Geen ervaring mee, maar mooie kist. Kijk eens bij PAF: PAF-Flugmodelle Verder staan hier ook veel vergelijkbare modellen, voor het geval het niet perse de Albatros hoeft te zijn: RC-Wasserflug klik op bausatze/plane
mijn ervaringen staan hier **-maiden**grumman-hu-16-albatross-**-maiden**-2 jammer dat de foto's niet meer werken Ik heb hem nog maar er ontbreekt een tipdrijver. aangezien ik er eigenlijk toch niets meer mee doe kun je hem kopen. (voor de 2 brushless motoren en regelaars, props en propmeenemers 60euro en dan krijg je het toestel er gratis bij (het is niet moeders mooiste meer) (volgens mij heb ik er al een paar servo's uitgehaald) Bij interesse hoor ik hetwel
Model heb ik, het is een lastig model met de speed 400's. Vliegen = geen probleem, maar starten vanaf het water is een ramp, laat staan landen, net zo'n zeilsteen. De Catalina van dezelfde grootte is beter. Eens kijken of ik nog een foto heb... Sorry voor de verkeerde kleurtemperatuur. (blauwe sneeuw)
Je kan beter die speed 400 vervangen door iets grotere 440, deze geven net dat beetje meer. Ook een klein roertje doet wonderen. Groet, Tjeerd
of vervangen door brushless en de twee regelaars mixen met het richtings roer (werkte perfect bij mij)
je kan een keer meevliegen. Ik ben pilote van een albatros mk2 . ik doe er rondvluchten mee. kan je ook een s zien hoe een echte werkt. groetjes Selina Klokker Selas Ais service
IK heb een echte aangeschaft. in Miami. en daar doe ik rondvluchten mee kom eens kijken in venlo. groeten. Selina selas Air service
niks catalina. gewoon een Grumman albatros mk2 met 2 keer 1045 pk rolls royce motoren. daar vlieg ik mee. kom maar eens kijken in venlo. groetjes Selina Selas Air service
\is zeker een geweldige kist. ik vlieg er professioneel in, doe rondvluchten. kom maar eens kijken in venlo. groetjes, Selina Selas Air service
een modelvlegtuig is altijd anders dan een echte. Ik vlieg in zon ding. albatros mk2 ,en het is geweldig. kom maar eens kijken hoe zon ding vliegt in venlo. groetjes. Selina. Selas air service
Hallo Selina , Welkom op het modelbouwforum. Vanaf waar vlieg je dan? met hoeveel personen kun je in een HU-16 ? Mischien leuk om even wat foto's te plaatsen van jou vliegtuig. Leuk dat er ook een echte piloot op het forum is. Met vriendelijke groet , Bart
er kunnen 12 passagiers in. en 2 piloten dan. ik vlieg (meestal)vanuit Venlo) EHVE foto volgt. een rondvlucht gaat meestal naar het ijsselmeer, en daar dan landen. en dan weer terug. de mensen vinden het geweldig. groetjes, Selina