Hierbij verkoop ik mijn Gry Maritha, zonder zender en ontvanger, alle andere RC USM RC2, en USM-EXM, 3 multiswitch decoders, eventueel de arduino's zitten er wel in, maar ik zou ze vervangen door een hedendaagse zender dan zijn de arduino's niet meer nodig. De boot meet 110cm, schaal is 1/43 en is volledig functioneel, 2 aparte motoren roer en boegschroef. Werkende ankers, kraan en cargo luiken, het zijcargo luik met interne lift werken allemaal met geluid. rokende schouwen, alle lampen in de mast branden, de schermen in de brug werken, alle TL lampen hebben TL effect bij het aangaan, een enorm uitgebreide boot. Juist wat ontstoffen en het is op elke meeting een blikvanger! Hier wat youtube impressies:
Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Untitled by Tug52 POA, on Flickr Hij wordt ontstoft ;-)
Niet alleen ontstoffen maar ook een gewenst prijsje er op plakken. Zie de voorwaarden van het Forum. Grt John
Bedankt, dit is echt een heel mooie boot maar er is plaats nodig. Ik ben nog bezig aan 3 boten, T52(bijna klaar) T22voith en de Norne/Sea Atil op 1/50 maar moet snel heel snel hier eens wat bijvullen, de feestdagen geven misschien wel wat tijd...