Hallo allemaal, Na lang oefen vind ik dat ik toe ben aan een nieuwe sim. Ik zou graag heli-X4.2 willen downloade maar vind nergens de prijs?! Ik heb al wel de demo versie maar mijn afstands bediening leest deze niet (geeft aan dat er geen afstands bediening is aangesloten). Zouden jullie mij kunnen helpen met de prijs oftewel een oplossing voor de afstands bediening. Het is een jr voor de storm 3D Alvast bedankt mvg vincent
HELI-X - Homepage How to register? The fee to register is 49 euros including all taxes (if you pay with Paypal, it is 50,28 euros, due to the increasing fees). You can pay per money transfer or by Paypal Ik gebruik heli-x met een usb connector waar ik m'n zender op kan aansluiten en dat werkt wel goed; vind je wel op ebay. (voordeel vind ik dat het op Linux ook goed werkt itt phoenixrc die ik ook heb) Misschien kan je beter op het forum vragen of jou besturing zou kunnen werken en hoe forum.heli-x.info
Als je zender niet werkt op de DEMO versie zal het ook niet werken op de betaalde versie. Enig verschil met de betaalde versie is dat er geen limitering is op het aantal modellen dat je kunt vliegen en utilities etc. Je kan bij diverse RC hobbywinkels een USB adapter kopen voor je zender en daarmee proberen te verbinding. Ik heb een USB adapter geschikt voor Real Flight gekocht voor 5$ op HK en dat werkt prima met Heli-x.
Soms, als je dus de zender wel aangesloten hebt gekregen op de pc, moet je windows even wijs maken dat de zender een joystick is. Vaak weet de pc gewoon niet wat er aan hangt. Dus heb je in je hardware overzicht een onbekend apparaat staan Als je die aantikt, en je geeft aan dat het dus een joystick is, kun je hem calibreren In de sim kun je dan net zo lang husselen tot de kanalen goed zijn. Lang geleden, je moet maar ff zoeken. Zo is het mij iig lang geleden gelukt om de demo draaiend te krijgen met mn zender. Bij mij herkende hij hem nl ook niet.