(Her)beginner

Discussie in 'Beginners' gestart door Tom Albatros, 14 jan 2013.

1. Tom Albatros

Tom Albatros

Lid geworden:
    10 jan 2013
    Hoi iedereen,

Ik zal mijn RC geschiedenis even voorstellen.

Op mijn 12jaar begonnen met wat goedkope auto's.
    Dan op mijn 14de al wat duurder modellen en een betere zender en batterijen.
    Na een verhuis is ben ik door de vliegmicrobe gebeten( er was namelijk een vliegclubje vlakbij.)
    Toen maar een goedkoop zwevertje gekocht ( nog altijd met mijn zender die van mijn rc auto's).Elke woensdag en zaterdag naar de club om elke keer iets bij te leren ( ja , ook je vliegtuig uit een boom halen hoort erbij).
    Dan zag ik in een magazine een foto staan van een Albatros ( fabrikant weet ik niet meer). Die moest ik hebben!! Bij toeval naar een meeting geweest van een andere club, wat stond daar te koop? Jawel een super mooi afgewerkte Albatros! Maar doorgebeten en van een clublid ook een beter zender gekocht. Dan ongeveer 2 jaar genoten van mijn Albatros en de techniek van het thermiek vliegen onder de knie gekregen.
    Op mijn 17de was de interesse wat weg en toen alles verkocht. Wat heb ik daar nu spijt van!!
    Nu na 20jaar als (her)beginner een Parkzone Radian gekocht om de techniek terug te krijgen. ( is ook makkelijker zonder lier)
    Mijn maiden was niet zo'n succes maar de volgende vluchten gaan al veel beter.

Tom

2. Kimo

Kimo

Lid geworden:
    10 jan 2013
    Hoi Tom :)

Lijkt me leuk om eens samen te gaan vliegen...

Grtjs :banana:

Deel Deze Pagina