In zijn boek heeft deze (DDR) auteur onwaarschijnlijk veel waardevolle informatie verzameld over meest Duitse apparatuur uit het Classic en pre-Classic tijdperk. Had ik voor het repareren van de Multiplex Mini 2 zender van Winfried nog stukken schema van de print af zitten reconstrueren, in dit boek staat het dus gewoon.... Ik heb het weliswaar zonder gered, maar dit was wel een stuk makkelijkere en sneller geweest. Ook het hoofdstuk "Afregelen", bevat informatie, waarmee ik in 1969 misschien mijn zelfbouw tip tip zender wel van voldoende reikwijdte had kunnen voorzien. Nou ja, nu was er in 1970 een perfect werkende "Classic Custom" propo set geknutseld. Ieder nadeel hep se...... Downloaden als PDF : https://rcbookcase.com/data/media/8/elektronische_modellfernsteuerung.pdf
Gaaf Bruno, ‘brings back memories’ ! Maar dan vanuit HB en RB tijdschriften gebundeld bij de bibliotheek, elke woensdag middag.
Tja, die stonden bij ons "gewoon" in de boekenkast..... RB's zijn naar een verzamelaar gegaan, de HB's heb ik, vanaf 0....