Hallo, ik ben van plan om een hexacopter of quatrocopter te gaan kopen. zijn deze alleen via internet te bestellen? hopelijk weet iemand een winkel waar je ze ook kunt kopen, dan zou ik daar binnenkort naartoe kunnen rijden Groetjes Erwin
Erwin, Digitech turbines heeft een webshop waar ze de MK's verkopen. Ik heb er mijn Hexa vandaan. Je zou kunnen informeren of je ook langs kunt komen. Gister mijn eerste vlucht gemaakt. Alles werkt naar behoren. Succes Arie
Heej Arie, Heb je de link van Digitech turbines? Wat voor hexa heb je, ik had pas een filmpje gezien op internet van n hexa die ook gps erhyop had zitten. Met 1 druk op n knopje kwam ie automatisch terug dmv de gps. Groetjes
Als ik dit zo hoor zou ik je eerst eens heel goed gaan inlezen op het multirotor gebied. Anders zal je waarschijnlijk voor een aantal verrassingen komen te staan. Als je hier geen zin in hebt ga dan voor een parot ar drone.
Heej, de keuze had ik al snel gemaakt. ik ben vorige week bij Digitech langs geweest. En ben nu aan t knutselen Groetjes Erwin
Nou vertel! Welke is het geworden? De hexa, de Hexa Xl? Inc wat? Foto's!? ( 'k wil er ook een namelijk)